رحمتی برای بازیکنان غذای حاضری گرفت

به گزارشافکارخبر،بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال در حاشیه تجلیل از کمانداران قهرمان گفت: خوشحالم در این جمع هستم کاری که ورزشکاران این رشته انجام دادند ارزشمند بود. این فدراسیون در رده‌های مختلف سنی کارهای اساسی انجام داده است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه بودجه برخی فدراسیون‌ها کافی نیست و خیلی از آنها اعتراض دارند، عنوان کرد: فدراسیون‌ها با توجه به فعالیت‌های برون‌مرزی و برنامه‌هایی که دارند مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. البته برخی از آنها درآمد هم دارند مثلاً کشتی ۱۰ برابر مبلغی که از وزارت می‌گیرد را درآمدزایی می‌کند اما مشکل این است که بودجه ورزش از همان ابتدا کم گرفته شده است.

افشارزاده در پاسخ به سؤالی دیگر مبنی بر اینکه شنیده شده مهدی رحمتی برای بازیکنان غذا درست می‌کند، تصریح کرد: شما چرا اینقدر آسمان ریسمان می‌بافید ورزشکارانی که در کمپ هستند تیم اصلی ما هستند که روز پنج‌شنبه و جمعه از وزارت برای‌شان غذا می‌بریم. احتمالاً آن روز غذا به ورزشکاران نرسیده و رحمتی برای‌شان از بیرون غذا آورده است.

مدیرعامل استقلال درباره کارت هواداری مانند پرسپولیس که مدیرعامل این باشگاه گفته هواداران به سرخپوشان کمک کنند، در خصوص اینکه شما هم این کار را انجام میدهید یا خیر، خاطرنشان کرد: فکر میکنم مورد اقبال عمومی قرار نگیرد و عاملی بازدارنده باشد اگر آنها حسابی را افتتاح کنند ما هم حاضریم یک بار آن را امتحان کنیم البته یک بار این کار در زمان فتحاللهزاده انجام شد که مورد استقبال قرار نگرفت اگر مثمرثمر باشد دست نیاز به سوی هواداران دراز میکنیم.