تشنج در تمرین پرسپولیس + تصاویر

به گزارش افکارخبر، از ورزشگاه درفشی فر، در حالی که برانکو پیش از شروع تمرین خودش به چیدن موانع نظارت کرد. بازیکنانش از رختکن خارج نشدند.

در نهایت تاخیر بازیکنان پرسپولیس باعثشد که برانکو برای جلب رضایت بازیکنان و حضور آنها در تمرین شخصا به رختکن برود. او سپس کل کادرش را برای برگزاری جلسه به رختکن فراخواند تا نگرانی ها درباره عدم برگزاری تمرین امروز شدت بگیرد.

بازیکنان پرسپولیس که در این فصل هنوز حقوقی نگرفته اند بعد از دو روز تعطیلی تمرینات در زمین درفشی فر حاضر شده اند اما پیگیری مطالبات فعلا ادامه دارد.

جالب اینکه دقایقی پیش برانکو برای چندمین بار بدون حضور بازیکنان پرسپولیس از رختکن به زمین آمد وسپس بار دیگر با کریم باقری به رختکن بازگشت و این صحنه چندین بار تکرار شد.
تمرین پرسپولیس که قرار بود ساعت ١ برگزار شود تا الان نزدیک به ٣ دقیقه به تاخیر خورده و فرزند کریم باقری تنها کسی است که در زمین حضور دارد. جالب اینکه محمود خوردبین سرپرست تیم با تاخیر لحظاتی پیش خود را به درفشی فر رساند.

در این لحظه، تدارکات باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش از رختکن بیرون آمد و با فریاد اعلام کرد مشکل خاصی در بین نیست و بازیکنان مشغول وزنه زدن هستند! به گفته او اعتصابی در کار نیست. این در حالی است که محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس مشغول توضیح اتفاق به برخی حاضران کنار زمین شده است. او امیدوار است با حرفهای برانکو و خودش در نهایت تمرین آغاز شود و پرسپولیس به شرایط عادی بازگردد.

یکی از اتفاقات عجیب تمرین امروز ارسال ناگهانی باکس های غذا به رختکن پرسپولیس بود که با اعتراض تدارکات همراه شد. او می گفت نمی تواند غذا ها را تا ظهر گرم نگه دارد!
نکته این است که همه بازیکنان پرسپولیس در این تمرین و حرکت اعتراضی حضور ندارند چون بعضی از آنها از انجام تمرین در این ساعات باخبر نبوده اند. از بین بازیکنان محسن بنگر، هادی نوروزی، رضا نورمحمدی و میشاییل اومانیا دیده شده اند و به جز ملی پوش ها یکی دو نفر مثل سوشا مکانی در این تمرین غایب بوده اند.

در نهایت، با لغو تمرین، بنا به گفته محمود خوردبین، تمرین عصر با حضور همه بازیکنان برگزار خواهد شد.