شاگردان برانکو آب پاکی را روی دست باشگاه ریختند

به گزارش افکارخبر، در راستای اینکه اعتراض کریم باقری و بازیکنان پرسپولیس سر و صدای فراوانی به پا کرد و حتی کسی هم حاضر نشد روی خط برنامه تلویزیونی ۹۰ برود و با عنایت به اینکه برخی واسطه‌های باشگاه با بازیکنان تماس گرفتند، باید به اطلاع شما برسانیم آدم‌های مختلفی دیروز(سه‌شنبه) با بازیکنان پرسپولیس تماس گرفتند و به آنها گفتند که راهش این نیست و بهتر است به جای اعتراض، سر تمرین بروند.

شنیدیم بازیکنان پرسپولیس هم آب پاکی را روی دست دوستان ریخته و اعلام کرده‌اند تا زمانی که پول به حساب آنها واریز نشود، تمرین نخواهند کرد.
البته پرسپولیسی‌ها به واسطه‌های باشگاه گفته‌اند چهارشنبه(امروز) ساعت ۱۰ صبح به درفشی‌فر می‌روند اما تمرین نخواهند کرد!

وقتی این اخبار به گوش‌مان رسید، تصمیم گرفتیم با ۴،۳ تا از بازیکنان پرسپولیس تماس بگیریم. البته به سختی موفق به این کار شدیم و پرسپولیسی‌ها حرف‌های جالبی هم زدند اما از ما خواستند اسم‌شان به رسم امانت نزد خبرورزشی بماند!
یکی از این بچه‌های پرسپولیسی به ما گفت: «همه‌اش دروغ می‌گویند. هر روز وعده می‌دهند که عملی هم نمی‌شود. دیگر با من بمیرم و تو بمیری، تمرین نمی‌کنیم تا متوجه شوند رفتارشان با بازیکنان درست نیست!»

دیگری گفت: «ما که دعوا نداریم. تا الان هم آمدیم و حسن نیت خودمان را هم ثابت کردیم ولی سوهان روح ما شدند. در واقع مسئولان باشگاه پا به پای ما نیامدند!»
به یکی دیگر از بازیکنان باتجربه پرسپولیس که زنگ زدیم، به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: «شنیدیم استقلالی‌ها ۳۰ درصد پول قرارداد امسال خود را هم گرفتند اما ما هنوز طلب پارسال خود را هم وصول نکرده‌ایم. آیا این درست است؟ مگر ما چه فرقی با استقلال داریم؟ شاید مدیران پرسپولیس به قول آقاکریم توانایی اداره باشگاه را ندارند و باید بروند!»
اما بشنوید از یک پرسپولیسی دیگر که تمرین نکردن را اعتصاب نمی‌دانست. او به ما گفت: «اسم کارمان را اعتصاب نگذارید. ما روی مبلغ قرارداد خودمان حساب باز کردیم و پول زور که نمی‌خواهیم. الان هم در حال استراحت هستیم، همان‌طور که دوستان به جای درآمدزایی، مشغول استراحت هستند!»

بازیکن بعدی پرسپولیس که عصبانی‌تر از سایرین بود، به خبرورزشی گفت: «چهارشنبه که تمرین نکردیم، متوجه می‌شوند اعتراض ما جدی است و با آقایان شوخی نداریم!»

آخرین خبر
با توجه به اینکه از قبل اعلام شده بود تمرین نوبت صبح سرخپوشان، چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار می‌شود، بازیکنان امروز به این ورزشگاه می‌روند اما تا زمانی که پول به حساب‌شان واریز نشود، تمرین نخواهند کرد.

شاهرودی: حق با بازیکنان پرسپولیس است
رضا شاهرودی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اعتصاب بازیکنان این تیم نظر جالبی دارد و به خبرورزشی می‌گوید: هرچند خود من در دوران فوتبال اهل اعتصاب و این حرف‌ها نبودم اما به بازیکنان پرسپولیس حق می‌دهم. همان‌طور که بازیکن با باشگاه قرارداد می‌بندد و متعهد می‌شود در تمرین و مسابقات شرکت کند، باشگاه هم باید به قرارداد خود پایبند باشد. اینکه نمی‌شود برای اداره باشگاه پرسپولیس شماره حساب بدهند یا نسبت به محل زندگی بازیکن خود بی‌تفاوت باشند.
وي ادامه ميدهد: البته همانطور كه اشاره كردم، من با اعتصاب موافق نيستم ولي بازيكنان چاره ديگري ندارند و بايد باشگاه پرسپوليس به فكر باشد.