آقای بازیکن! نمی توانی یک هفته صبر کنی؟!

به گزارش افکارخبر، جعفر کاشانی درباره اینکه مبلغ ۳۰ میلیون تومان در طول ۷۲ ساعت از کمک های مردمی برای باشگاه پرسپولیس جمع شده است، اظهار داشت: این افرادی که کمک کرده اند در فضایی احساسی چنین کاری را انجام دادند. اصل موضوع مشکل دارد چون در حال حاضر فضا برای اصولی انجام شدن این اقدام مهیا نیست. کمک کردن هواداران رسم و رسومی دارد و همینطور نمی شود خودجوش پول بدهند و هیچ امکاناتی دریافت نکنند. این کار در شان باشگاه پرسپولیس نیست.

وی ادامه داد: شاید الان مبلغی به باشگاه کمک شود و پولی به دست آید اما فردا چه می شود؟ چند ماه دیگر می خواهند چه کنند؟ اینطور که نمی شود. کاری که مبنای اصولی ندارد، تداوم پیدا نمی کند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه برای هوادارانی که کمک کردند امکاناتی را در نظر می‌گیرد، عنوان کرد: خیر، چون امکاناتی نداریم تا به آنها بدهیم. ما الان اصلا باشگاه نیستیم. پرسپولیس فقط یک تیم فوتبال است که آن هم هزار جور مشکل دارد. این هواداران هم فقط از روی احساس چنین کاری انجام داده اند.

کاشانی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس حضور در تمرین صبح امروز را تحریم کرده اند، بیان داشت: من احساس می کنم شان باشگاه پرسپولیس بالاتر از این است که واژه اعتصاب را به کار ببریم. تا به حال صحبت از خصوصی سازی باشگاه بود و با منتفی شدن این داستان طبیعی است مشکلاتی ایجاد شود اما با صحبت های انجام شده قرار است امروز و فردا مبلغی به باشگاه تزریق شود. من از بازیکنان تعجب می کنم. اصلا نباید چنین حرفهایی در باشگاه پرسپولیس پیش بیاید.

وی همچنین گفت: آقای بازیکن! نمی توانی یک هفته صبر کنی که این همه حرف و حدیث پیش نیاید؟ مطمئن باشید پول به باشگاه تزریق می شود و این مسائل حل شدنی است. بازیکنان باید به این مساله توجه کنند که کوران اقتصادی در مملکت جاری است و زمان می برد تا مشکلات حل شود.