خواب برگشت آمریکاتعبیر نخواهد شد + تصاویر

به گزارش افکارخبر، صبح امروز رونمایی از سنگ یادبود یکصد لقب امام خمینی به آمریکا در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا با حضور جمعی از خبرنگاران و تصویربرداران خارجی و داخلی و سخنرانی گودرزی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

در این مراسم گودرزی با اشاره به علت برگزاری این مراسم گفت: ما به این بهانه اینجا جمع شده‌ایم که پس از ۳۶ سال از پیروزی انقلاب پیامی را به دنیا منتشر کنیم و چند نکته را خاطرنشان کنیم.




وی تصریح کرد: آمریکا همچنان دشمن شماره یک ایران است؛ چرا که ما هنوز جنایات ۶۰ ساله آمریکا در قبال مردم ایران را فراموش نکرده‌ایم و این خاطره‌ها از اذهان مردم ایران پاک نخواهد شد.



مسئول سازمان بسیج دانشجویی با اشاره به جنایات آمریکا علیه ایران اظهار داشت: کودتای علیه مصدق آغاز جنایت‌های این کشور بود. همچنین هشت سال جنگ تحمیلی و حمایت همه جانبه از عراق، تحمیل ۱۷ هزار شهید ترور به مردم کشور و به شهادت رساندن هزاران نخبه و دانشمند از جمله جنایت امریکای خبیثعلیه ایران بود.



وی افزود: همه این جنایات از خوی استکباری آمریکا نشات می‌گیرد و این دشمنی‌ به راحتی پاک شدنی نیست، چرا که همچنان ملت ایران دشمن اصلی‌شان را آمریکا می‌دانند

.

گودرزی گفت: چه شعار‌ها از روی دیوار لانه جاسوسی پاک شود چه نشود، چه ما با کشورهای غربی توافق کنیم و یا نکنیم، ملت مقتدر ایران قصد سازش با آمریکا را ندارد.


وی ادامه داد: ما در عرف دیپلماتیک با کشورهای دنیا در تعاملیم. با گروه ۱ + ۵ دوازده سال است که مذاکره کرده‌ایم، پس مشخص است که اهل تعاملیم و از جنگ استقبال نمی‌کنیم، ولی این طور نیست که دشمن تصور کند با توافق هسته‌ای ملت ما سر سازش با آمریکا را دارد.



رئیس سازمان بسیج دانشجویی اضافه کرد: اگر ما با دشمن خود در مذاکرات به توافق برسیم، همچنان او را شیطان بزرگ می‌دانیم. برخی در داخل سال‌ها بود که از مذاکرات دم می‌زدند و معتقد بودند اگر با آمریکا مذاکره کنیم مشکل حل خواهد شد و سال‌ها ما را به توهم دشمنی متهم می‌کردند، امروز باید به آنان گفت دو سال از مذاکره دولت با آمریکا می‌گذرد چه نتیجه‌ای گرفتید؟ و چه به دست آوردید؟


وی افزود: ایران اقداماتی را به صورت پیش دستانه انجام داد و حتی امتیازاتی را هم در این میان دادیم. حال سوال اینجاست که آیا تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان برداشته شده است؟ آیا آمریکا قصد دادن امتیازاتی به کشورمان را دارد؟ این دوسالی که گذشت نشان داد که آمریکا به دلیل خوی استکباری و ادعای سردمداری اجازه نداد که به ایران امتیازاتی بدهند.




گودرزی با بیان اینکه ما مشکلی با حل مسائل هسته‌ای در کشورمان نداریم و از جنگ هم استقبال نمی‌کنیم تاکید کرد: آمریکا در زبان می‌گوید تحریم‌ها را برمی دارد ولی در عمل به راحتی حاضر نیست خوی استکباری‌اش را کنار بگذارد و به ما به صورت برابر امتیاز بدهد. ملت ایران پای مذاکرات ظالمانه نمی‌رود، البته اتفاقا بحثهسته‌ای امتحان خوبی بود که اگر آمریکا از این امتحان بزرگ سربلند بیرون می‌آمد می‌توانستیم به او کمی اعتماد کنیم، ولی خوی استکباری و دروغ گویی‌اش نگذاشت عملکرد مثبتی در کارنامه‌اش باقی بماند.



رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه ملت ایران پای توافق ظالمانه نخواهد رفت گفت: همه کسانی که خواب برگشت آمریکا را می‌بینند و اینکه در رستوران مک دونالد حاضر شوند، بدانند که آمریکا راه نفوذ به کشور ما را بسته خواهد دید.




وی افزود: آمریکا درمنطقه عقبه‌های ایران را قطع و به منافع مان ضربه زد. هم موضوع برجام برای ما مهم است و هم حواسمان به سایر حرکت آمریکا در منطقه است.




رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم مظاهر آمریکا در کشورمان رسوخ کند گفت: ملت ایران، مردم عزتمندی هستند. اجازه نمی‌دهیم فرهنگ غلط آمریکایی در کشورمان راه پیدا کند. ما کاملا هوشمندانه عملکرد آمریکا را رصد می‌کنیم و از مسئولان مطالبه می‌کنیم. مجلس و دستگاه دیپلماسی باید حواسشان به نفوذ آمریکا جمع باشد.




وی ادامه داد: ضمن اینکه خواهان توافق خوب و عزتمندانه در کشورمان هستیم اجازه استحاله فرهنگی و تغییر دین داری مردم را به آمریکا نمی‌دهیم. جنبش دانشجویی، نخبگان و بسیج دانشجویی برای این حربه‌ها در حال تدوین برنامه‌هایی هستند. خواب برگشت آمریکا، خواب تعامل و سازش با غرب، تعبیر نخواهد شد

.

گودرزی با بیان اینکه ملت ایران همچنان مانند روز اول انقلاب بر شعار‌هایش پابرجاست تاکید کرد: اینکه ما می‌گوییم استکبارستیزی از اصول اولیه انقلاب است، ذات اسلام ناب است. استکبارستیزی حرف من درآوردی نیست و اگر کسی مسلمان است پس استکبارستیز است. نمی‌توانیم بخشی از اسلام را بپذیریم و بخشی دیگر را‌‌ رها کنیم.




وی افزود: اسلام ناب دارای چهارچوبی است که یکی از اصول آن استکبارستیزی و نفی نظام سلطه است. هر جا که مظلوم باشد ما هم حضور داریم و هر جا که زورگویان حق مستضعفین را بگیرند ما تا پای جان مقابلشان می‌ایستیم.




در پایان رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه ما با این آموزه‌های دینی درس گرفته‌ایم و بزرگ شده‌ایم خاطرنشان کرد: برای اصول انقلاب اسلامی تا پای جان می‌ایستیم و این پیام ملت ایران است که به همین بهانه امروز از این صد لقب امام به آمریکا در این مکان رونمایی می‌کنیم، از شیطان بزرگ گرفته تا سایر القابی که در فرمایشات ایشان نام برده شده است

.



در این مراسم شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «به آمریکای صیاد نمی‌کنیم اعتماد»، «سازشگری با شیطان خیانت است به قرآن» توسط دانشجویان سر داده شد.



همچنین در پایان این مراسم پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی که به زمین انداخته شده و به آتش کشیده شد.

انتهای خبر /