عملیات درسوریه با رمز «یالثارات الحسین»

به گزارش افکارخبر، بعد از حملات سنگین و وحشیانه روزهای گذشته عناصر تروریستی احرارالشام و جبهه النصره علیه مردم محاصره شده شیعه نشین «الفوعه» و «کفریا» و شرق استان ادلب و اشغال بخش‌هایی از روستای «الصواغیه» و عقب نشینی نیروهای مردمی از این مناطق، شب گذشته گروهی از نیروهای مردمی، عملیاتی معکوس و البته محدود را با رمز «یالثارات الحسین» علیه مواضع تروریست‌ها و مناطق تازه اشغال شده در روستای الصواغیة انجام دادند و توانستند با نفوذ به منطقه و شکست دیوار دفاعی تروریست‌ها، یک تانک را منهدم و مقدار زیادی مهمات را به غنیمت بگیرند.

نیروهای تروریستی نیز با حملات غافلگیرانه نیروهای مردمی به سرعت منطقه را ترک کردند و به بخش‌هایی از منطقه عقب نشینی کردند؛ همچنین نیروهای مردمی نیز بعد از به هلاکت رساندن تعداد زیادی از تروریست‌ها به مواضع خود در اطراف حومه الفوعه بازگشتند.

نیروهای مردمی عملیات شب گذشته را در حالی با موفقیت انجام دادند که عناصر تروریستی در روزهای گذشته شدیدترین حملات را علیه دهها هزار شهروند بی دفاع محاصره شده انجام داده‌اند.

نیروهای مقاومت مردمی اعلام کردند با وجود فشارها و کمبود امکانات این عملیات را انجام دادند تا علاوه بر نمایش سطح بالای آمادگی خود، یکبار دیگر نشان دهند برای رویارویی با تروریستها هیچ واهمهای ندارند.