تدابیر رهبر نقشه‌های دشمنان را بی اثر می‌کند

به گزارشافکارخبر،فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: بیش از دو هزار موسسه آینده پژوهی در دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند و برنامه ریزی می‌کنند اما با تدابیر و رهبری‌های مقام معظم رهبری راه به جایی نمی‌برند.

امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» در پنجمین جشنواره مالک اشتر ویژه فرماندهان برتر نیروی زمینی ارتش که صبح امروز در ستاد نیروی زمینی برگزار شد ضمن ابراز ارادت به ساحت مقدس امام رضا(ع) در سخنانی گفت: بیش از دو هزار موسسه آینده پژوهی در دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران فعالیت دارند و برنامه‌ریزی می‌کنند اما با تدابیر و رهبری‌های مقام معظم رهبری راه به جایی نمی‌برند.

وی در ادامه به دشمنی‌های آمریکا نسبت به ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنی آمریکا با ما ریشه‌ای است و این را می‌شود از سخنان دولتمردان آمریکایی بعد از توافق به خوبی متوجه شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: حضرت امام(ره) آمریکا را دشمن بزرگ می‌دانستند و ما هم باید بدانیم که دشمنی آنها با ما تمام شدنی نیست. خط قرمز آمریکا رژیم اشغالگر اسرائیل است و ما با رژیم کودک کش اسرائیل مشکل داریم.

سرتیپ پوردستان ادامه داد: وقتی تاریخ را مرور می‌کنیم از بهمن سال ۱۳۵۷ تلاش‌ها و دشمنی‌های آمریکا علیه کشورمان را به وضوح می‌بینیم. از ایجاد و حمایت گروهک منافقین و به راه اندازی ترور در کشور، قائله کردستان، هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ نرم و تهاجم فرهنگی و بعد از آن، تحریم‌ها که همگی باعثمی‌شود ما به آمریکا خوشبین نباشیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در جنگ سخت نتوانست کاری از پیش ببرد و ناچار شد راهبرد خود را در منطقه تغییر دهد گفت: راهبرد جدید آمریکا در منطقه مذهب علیه مذهب است و در راستای همین راهبرد گروهک‌های تروریستی و تکفیری از جمله داعش را راه اندازی و حمایت کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیروهای مسلح ما تمامی حرکات دشمنان را رصد می‌کنند و جایی برای نگرانی ملت ما وجود ندارد.

سرتیپ پوردستان در ادامه هدف نهایی آمریکا را تخریب چهره اسلام دانست و اظهار داشت: آمریکا تمام تمرکز خود را روی جنگ نرم گذاشته چرا که می خواهد با تأثیر بر نسل آینده این مملکت به اهدافش برسد لذا ما باید روی خانواده و فرزندانمان حساس بوده و مراقب آنها باشم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به بررسی شخصیت برجسته مالک اشتر پرداخت و گفت: حضرت علی(ع) درباره مالک فرمودند " مالک برای ما مثل من برای رسول الله استگ لذا نامگذاری این جشنواره به نام مالک به خاطر این است که ما الگو بگیریم و مانند مالک در خدمت امام زمان و ولی امرمان باشیم ".

فرمانده نیروی زمینی در ادامه ضمن تبریک به برگزیدگان نیروی زمینی ارتش، افزود: مطمئن هستم پاداش شما سربازان را صاحب عصر با دستان مهربان خود به زندگی و وجود شما عنایت خواهد کرد. من هم لازم می دانم از زحمات تمامی کسانی که در عرصه اِشراف فعالیت دارند تشکر کنم چرا که این بحثدر نیروی زمینی نظام مند شده و در مسیر واقعی خود در حال حرکت است.

گفتنی است، در پایان این مراسم از فرماندهان برتر نیروی زمینی ارتش تقدیر به عمل آمد.