پدیده پرسپولیس ماشینم را به خاطر شرایط مالی پرسپولیس فروختم!

به گزارشافکارخبر،علی علیپور مهاجم جوان پرسپولیس با گلی که در بازی پایانی فصل گذشته مقابل استقلال به ثمر رساند، حالا به یک چهره ویژه نزد هواداران این تیم تبدیل شده است. بازیکنی که برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان در این فصل هم روی او حساب ویژه‌ای باز کرده است.



علیپور این فصل را هم پر امید آغاز کرده و با گلی که در بازی اول پرسپولیس مقابل پدیده به ثمر رساند و دادن دو پاس گل در بازی‌های قبل به همبازیان خود، به یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش تبدیل شده است.



این مهاجم بابلی با این‌که به سیر صعودی پرسپولیس در ادامه لیگ بسیار امیدوار است اما از این‌که مشکلات مالی بازیکنان برطرف نشده، ابراز نگرانی می‌کند و در این گفتگو اعلام کرد که به خاطر حل مشکل مسکن‌اش مجبور شده ماشین زیر پایش را بفروشد تا پول پیش خانه‌ای را که اجاره کرده است، بدهد!



اظهارات علیپور را در ادامه می خوانید:



* درباره شرایط پرسپولیس صحبت می‌کنی؟

- خوشبختانه در شرایط خوبی قرار داریم و بازیکنان تیم همه آماده هستند و مشکل خاصی وجود ندارد. ما در بازی‌های قبل با بدشانسی‌های زیادی مواجه می‌شدیم، ضمن این‌که مشکلات داوری هم باعثشده بود تیم ما نتیجه نگیرد اما در بازی با فولاد، توانستیم به نتیجه خوبی دست پیدا کنیم و اولین ۳ امتیاز لیگ را در فصل جدید به دست آوریم و مطمئنا در ادامه لیگ هم می‌توانیم به موفقیت برسیم.



* بعد از بازی با فولاد توانسته‌اید خودتان را در شرایط مسابقه حفظ کنید؟

- بله، ما تمرینات‌مان را به صورت مستمر ادامه داده‌ایم. ضمن این‌که یک بازی هم با تیم‌ملی ناشنوایان داشتیم و حالا هم سعی می‌کنیم خودمان را تا بازی بعد در شرایط خوبی حفظ کنیم.



* پس به نتیجه‌گیری پرسپولیس در لیگ پانزدهم امیدوار هستی؟

- بله، صددرصد. ما همه بچه‌ها به توانایی‌های خودمان ایمان داریم و مطمئن هستیم که می‌توانیم در بازی‌های آینده نتیجه بگیریم و فقط امیدواریم به وعده‌هایی که به ما داده شده عمل شود.



* منظورت مشکلات مالی است؟

- بله، مشکلات مالی مقداری ما را اذیت کرده است و امیدوارم هر چه سریع‌تر این مسایل حل شود.



* واقعا به شما به جای غذا، بیسکویت داده بودند؟

- بله، بعد از بازی با فولاد به ما بیسکویت داده بودند اما زیاد نمی‌خواهم در مورد آن صحبت کنم.



* موضوع اعتصاب بازیکنان پرسپولیس چیست؟

- این طور نیست که در تمرینات شرکت نکنیم اما امیدواریم که مشکلات مالی تیم هرچه زودتر برطرف شود چون خیلی از بچه‌ها دچار مشکل هستند و به این ترتیب شرایط سختی برای آنها وجود خواهد داشت.



* مثل این‌که همبازی‌ات سیدعلی فاطمی هم جای خواب درست و حسابی ندارد؟

- بله، متاسفانه علی فاطمی مشکل مسکن دارد و در ورزشگاه درفشی‌فر می‌خوابد. حتی خود من هم مشکل مسکن داشتم و همین طور می‌گفتند حل می‌شود اما این اتفاق نیفتاد و به غیر از ۲۰ میلیونی که قبلا داده بودند، دیگر پولی نگرفته‌ام. برای همین مجبور شدم ماشین زیر پایم را بفروشم تا بتوانم پول پیش خانه‌ای را که اجاره کرده‌ام بدهم و حالا از این به بعد باید با آژانس به سر تمرین بروم.



* پس مشکلات مالی پرسپولیس، این‌قدر زیاد است؟

- بله، متاسفانه این شرایط وجود دارد و من امیدوارم هر چه سریع‌تر حل شود. اصلا در شأن باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس نیست که بازیکنانش چنین وضعیتی داشته باشند.



* از مشکلات مالی که بگذریم، فکر می‌کنم خودت در شرایط فنی خوبی قرار داشته باشی؟

- بله، خوشبختانه من در وضعیت خوبی قرار دارم و امیدوارم که بتوانم در بازی‌های بعد هم به تیمم کمک کنم.



* با گلی که در بازی اول پرسپولیس به پدیده زدی و دو پاس گلی که دادی، حالا انتظار هواداران این تیم و کادرفنی هم از تو بالاتر رفته است.

- صددرصد همین‌طور است. وظیفه من این است که برای تیمم مثمرثمر بازی کنم و چه یک دقیقه و چه ۹۰ دقیقه در زمین حضور داشته باشم برای پیروزی پرسپولیس تلاش کنم.



* برانکو هم از شرایط تو راضی است؟

- بله آقای برانکو از همه بازیکنان راضی هستند و امیدوارم که شرایط مالی هم حل شود تا همه با انگیزه بالا برای موفقیت پرسپولیس تلاش کنند.



* به تیم ملی هم فکر می‌کنی؟

- بله، یکی از بزرگ‌ترین هدف‌های من در این فصل این است که بتوانم بازی‌های خوبی انجام دهم تا نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنم.



* به آقای گلی چطور؟

- من مسابقه به مسابقه جلو میروم و سعی میکنم در بازیهایی که به میدان میروم، گلزنی هم بکنم. حالا اگر آقای گلی هم شد که چه بهتر.