بالا رفتن آمادگی نظامی باعثپایین آمدن سطح تهدیدها می شود

به گزارشافکارخبر،سردار نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در گفتگو با بسیج پرس با اشاره به حضور پر رنگ بسیجیان در رزمایش ثارالله(ع) گفت: مردم و بسیجیان عزیز همیشه در صحنه های مختلف در پاسداری از انقلاب خوش درخشیده اند و یکی دیگر از نمونه های آن برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله(ع) است که ارتقاء سطح آمادگی های یگانی را دنبال می کند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در عرصه های مختلف همواره باعثاز بین رفتن مشکلات می شود ادامه داد: در ۳۶ سالی که از انقلاب می گذرد، انقلاب ما این موضوع را ثابت کرده که حضور مقتدرانه مردم در تمامی عرصه ها از قبیل دفاع مقدس، مسائل اقتصادی و چه بحثآشوب های داخلی همواره موثر واقع شده است و با حضور گسترده مردم در میدان هیچ آسیبی به انقلاب نخواهد رسید.

سردار نصیری بسیجیان را نماد مقاومت در پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و ادامه دهنده راه ایشان عنوان کرد و افزود: پیام اصلی این رزمایش به دشمنان این است که با وجود تهدیدهای گسترده علیه ایران نیروهای مسلح به خصوص بسیجیان در عرصه حفاظت از انقلاب و آرمان های امام خمینی(ره) از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در خصوص واکنش دشمنان به برگزاری این رزمایش گفت: دشمنان قسم خورده کشورمان هر وقت که با حضور گسترده مردم مواجه شدند از زیاده خواهی های خود عقب کشیده اند و نتیجه این عقب نشینی، نشستن دشمنان ایران سر میز مذاکره است که به دلیل اقتدار مردم اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه بالا رفتن آمادگی نظامی باعثپایین آمدن سطح تهدیدها می شود گفت: این آمادگی پیامی را به دشمنان دارد که نه فقط بسیج و سپاه بلکه تمام ملت دلشان با انقلاب است و مقتدرانه بر سر آرمان های خودشان ایستاده اند و در این صورت هیچ کشوری جرات تجاوز به این مرز و بوم را ندارد.

نصیری در بخش دیگری از سخنانش به بحثداعش پرداخت و ادامه داد: گروه تروریستی داعش در حد و اندازه های نیروهای مسلح ما نیست و هدف از برگزاری چنین رزمایش هایی دادن پیام مقاومت به استکبار جهانی است و سپاه پاسداران در این زمینه وظایف خود را به درستی جلو می برد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) با اشاره به فعالیت بسیجیان در فضای مجازی اظهار داشت: تاثیرگذاری اقدامات و فعالیت ها در فضای مجازی روی افراد بسیار بالاست و قطعا بازخورد این رزمایش در فضای مجازی خیلی زود بازتاب پیدا می کند و در بحث جنگ فرهنگی خوشبختانه رو به جلو در حال حرکت هستیم.