پرش ۳۸ فروند هواپیما در رزمایش اقتدار ثارالله

به گزارشافکارخبر،سردار شعبانی سخنگوی رزمایش بزرگ اقتدار ثارالله پیرامون اهداف و پیامدهای این رزمایش گفت: هدف ما از این رزمایش افزایش آمادگی گردان های مردم پایه و نشان دادن قدرت و توانایی این نیروها در واکنش سریع به هر گونه تهدید است.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این رزمایش حفظ انسجام بود گفت: انگیزه و هدف دیگر ما ارزیابی قابلیت ها و سرعت عمل این نیروها بود.

شعبانی ادامه داد: در این رزمایش علاوه بر نیروهای پیاده و موتورسوار همچنین واحدهای رزمی در فضا نیز ۳۸ فروند هواپیما پرش داشتند که ۳۱ فروند از آن ها را خلبانان بسیجی هدایت می کردند که نشانگر حرکت بسیج به سوی آموزش حرفه ای است.

سخنگوی رزمایش بزرگ اقتدار ثارالله با بیان اینکه در کنار کار سخت افزاری به کار سایبری هم پرداخته ایم اظهارداشت: سه هزار استاد دانشگاه از بسیج اساتید داریم که در فضای سایبری قابلیت ها و توانمندی های بسیج را نشان می دهند.

شعبانی درباره پیام این رزمایش برای دشمنان خارجی گفت: دشمنان ما باید بفهمند و بدانند که ملت ما آماده است و اگر شرارت و حماقتی کنند با قاطعیت پاسخ آن ها را خواهیم داد و به عوامل داخلی و فتنه گران هم اعلام می کنیم که این ملت شریف قابلیت تامین کامل امنیت را دارد و اجازه تکرار حادثه سال ۸۸ را هرگز نخواهد داد.

وی تاکید کرد: ما با این رزمایش به همه اعلام کردیم که آماده ایم امنیت کامل کشور را تامین کنیم.

سخنگوی رزمایش بزرگ اقتدار ثارالله در باره تاثیر حضور بسیجیان در تامین امنیت پایدار بیان کرد: امنیت پایدار یعنی امنیت مردمی و آن با حضور آحاد مردم در قالب بسیج تامین شده و می شود.

وی با بیان اینکه رزمایش به صورت دقیق مورد تجزیه و تحلیل دشمنان جمهو ری اسلامی ایران قرار می گیرد تاکید کرد: آن ها حضور همه اقشار و قدرت ملت را نظاره گر بودند.

شعبانی در پایان با اذعان به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: این که گروه ۱+۵ در مقابل جمهوری اسلامی برای مذاکره می نشینند، نشان دهنده تبدیل شدن ایران به یک ابرقدرت جهانی است.