هوشیاری و بیداری ملت ایران پیام رزمایش اقتدار ثارالله

به گزارشافکارخبر،علی فاضلی رئیس اتاق اصناف تهران و ایران در خصوص لزوم برگزاری رزمایش اقتدار ثارالله گفت: ایجاد آمادگی برای مجموعه کشور ما یک امر لازم و ضروری است و از این باب باید از همه مسولان تقدیر کرد اینکه باید هر لحظه حفظ آمادگی را در مجموعه کارهایمان داشته باشیم در آن هیچ شکی نیست.

وی ادامه داد: اصناف به عنوان یک پیکره بزرگ این جامعه همواره در قالب های مختلف به خصوص در قالب بسیج اصناف در کنار مجموعه های نظامی و انتظامی ایفای نقش کردند و داشتن یک آمادگی به طور نسبی خوب در سرلوحه کار همه ما قرار دارد و اصناف هم جدای از این قاعده نیست؛ لذا در مجموعه کارهایی که بسیج و سپاه انجام می دهند اصناف سعی در مشارکت و حضور داشته است.

رئیس اتاق اصناف کشور افزود: لزوم حضور بسیج در رزمایش اقتدار ثارالله را کسی رد نمی کند چرا که این کار برای ما فوق العاده بوده و بنده هم بارها و بارها در کنارمجموعه بسیج و ساختار سپاه اعلام آمادگی کرده و در کنار این مجموعه ها بوده ام.

وی خاطر نشان ساخت: امروز خوشحالم مجموعه کارهایی که در اصناف صورت می گیرد بخشی از آن به خصوص در حوزه مسایل فرهنگی و دفاعی با همکاری بسیج و سپاه صورت می گیرد لذا ضرورتا همه ما در کنار سپاه و بسیج برای حفظ آمادگی همت می گماریم.

فاضلی پیام این رزمایش را در هوشیاری مردم دانست و تاکید کرد: بزرگترین پیام رزمایش ثارالله این است که ما هوشیار و بیداریم و همیشه با اقتدار و بدون وابستگی در فکر دفاع از مجموعه هستیم.

وی اذعان داشت: امروز خوشحالیم که به جایی رسیدیم که دنیا به آن حسرت می خورد و از رسیدن ما به این نقطه هراس به دل دشمن افتاده است و از این باب کار بسیار زیبایی را فرزندان ما در مجموعه های صنعتی و دفاعی انجام داده اند که می توان به خودکفایی در ساخت وسایل دفاعی کشور اشاره کرد و پیام ما از برگزاری این رزمایش این است که به جهان استکباری بگوییم ما همواره آماده ایم.

رئیس اتاق اصناف تهران در پایان یادآور شد:مردم ایران به توان فرزندانشان اطمینان و باور دارند و وقتی این آمادگی را در سطوح بسیار بالا می بینند به فرزندان خود دلگرم می شوند علاوه بر آن به نمایش گذاشتن وسایل و ادواتی که به دست فرزندان ایران ساخته می شود و آماده بودن آنهادر هر لحظه برای دفاع از تمامیت ارضی و دین و انقلاب و نظام و رهبری مایه امیدواری ملت بزرگ ایران است.