پیروانی: کمی استرس داشتیم اما نتیجه خوبی رقم خورد

به گزارشافکارخبر،افشین پیروانی پس از پیروزی پرگل ایران مقابل گوام گفت: بچه‌ها همه زحمت کشیدند و بازی خوبی بود. تیم ملی جوان شده است و دوران گذار را پشت سر می‌گذارد اما دیدید که همه خوب بازی کردند و باید برای بازی با هند آماده شویم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه گوام صدر جدول بود کمی دچار استرس بودیم اما نتیجه خوبی رقم خورد.

مدیر تیم ملی فوتبال درباره پیشنهاد گوام برای بازی برگشت در ایران و احتمال برگزاری مسابقات تیم ملی در شهرهای دیگر، گفت: قبلاً هم اعلام کرده بودیم که دوست داریم سایر شهرها نیز بازیکنان تیم ملی را از نزدیک ببینند اما فشردگی مسابقات و پروازها به گونه‌ای است که حضور در شهرستان سخت است اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا همه مردم ایران تیم ملی را از نزدیک ببینند.

پیروانی درباره تمرین فردای تیم ملی گفت: فردا همه تمرین خواهند کرد تا هم‌ردیف شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع از نظر فنی که تمرین بازیکنان نیمکت‌نشین همراه بازیکنان اصلی درست است گفت: چون برخی بازیکنان بازی نکرده بودند برای رسیدن به آمادگی و هماهنگی با سایر بازیکنان یک ساعت بعد از مسابقه تمرین می کنند تا همپای سایر بازیکنان آماده شوند.

پیروانی در مورد بازی تاکید کرد: بازی خوبی بود و بیشتر شبیه یک تمرین جدی بود. با این برد با روحیه بیشتری چند روز آینده را برای مقابله با هند تمرین میکنیم تا برای دیدار مقابل هند آماده شویم. چون برد مقابل هند میتواند ما را برای صعود از گروه امیدوار کند.