زنی با نقاب اسلامی / روسریت را بر سر داعش کن!

به گزارش افکارخبر، " مریم رجوی " زنی که خیلی عنوان‌ها را با خود یدک می کشد که باید با تاسف گفت بار معنایی آن برایش بسیار سنگین است از جمله این القاب ایرانی بودن، زن بودن و حجابی که هرگز و هرگز او شایسته اش نیست.

مریم برای کدام قبله حجاب می‌گیرد؟


افکار عریان این زن که بی پروا بر اعضای این گروهک سیطره پیدا می کند بر کسی پوشیده نیست و باید از او پرسید برای کدامین قبله اینچنین حجاب می‌گیری؟ زیر نقاب اطهر حجاب بی بند و باری این زن هرگز پوشیده نخواهد شد چراکه بی بند و باری و مهیا کردن سورو ساط برای همسر زن باره اش و غلتیدن مسعود رجوی در روابط جنسی و ارضای شهوانی، آن سوی سکه آدم کشی و جنایت علیه انسان‌های بی‌گناه، را نشان خواهد داد و این موضوع انقدر فساد عظیمی است که این زن فکر می کند با تکه‌ای پارچه می‌تواند آن را بپوشاند.

شاید باید نگاهی بیاندازیم به گفته ها و شنیده‌ها، آمار ها و صحبت‌های قربانیان تا این مفهوم جا بیفتند مریم رجوی که بانی درآمدن صدها رحم و بی آبرو شدن دختران و مواردی از این قبیل است نعوذ بالله به دنبال این است با حجاب، خود را میان گروهکش مریم مقدس جلوه دهد؟ که با توجه به صحبت قربانیان باید بگوییم در این زمینه هم او مانند شکست های گروه بی خاصیتشان، شکست خورده است.

مسعود جلوی " مریم " با صد زن در یک محفل به ارتکاب اعمال شنیع می‌پردازد

وقتی او را با هر سرچی تنها با روسری و لباس پوشیده میبینیم بد نیست بدانید بتول سلطانی فراتر از آن چیزی که ما میبینیم چهره این زن پلید این زن را دیده، وقتی مریم این زن پلید خوی موهایش را آرایش کرده و بدون روسری بود، مسعود روی مبل نشست و مریم مثل همیشه روی مبل کنار مسعود ننشست و رفت بالای سر مسعود ایستاد و مبل کنار مسعود خالی بود و رجوی پس از جمع آوری زنان در یک سالن و ازدواج جمعی با آنان، در مقابل چشمان همگی آنان اقدام به ارتکاب اعمال شنیع با آنها کرد.

قبل از او نسرین ابراهیمی به افشای این واقعیت پرداخت که رحم زنان شورای سرکردگی به دستور رجوی برداشته می‌شد و این کار را رسیدن به قله رهایی می‌نامید. مسعود رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین با صدها تن از زنان این گروهک تروریستی ازدواج دائم کرده است.

این عنصر که با وقاحت تمام به پیشنهاد همسرش به همسری رجوی در آمد هنگامی که یکی از خانم ها از او سوال می‌کند که چرا کنار مسعود رجوی نمی‌نشیند، با لبخندی می‌گوید که این برای شماها و دیگر زن‌های مسعود است!

مریم: مسعود را " عزیزم " و " عشقم " خطاب کنید!



اگر این تفکر یک زن برای حکمرانی ایران باشد که در جمع بگوید؛ مگر نگفتم که هر زنی باید راه مرا در پیش بگیرد؟! … من بارها و بارها گفتم که همه زنان منافقین همسران تو هستند و این مساله ای جدی و واقعی است و یک شعار نیست! و از زنان بخواهد تا تا در خطاب قرار دادن مسعود از کلماتی همچون " عزیزم " و " عشقم " که معمولا عاشق ها به کار می برند استفاده کنند به راستی که باید بر آن گروه فاتحه خواند چه برسد به اجتماعی بزرگتر.

مریم مکررا در نشست ها می گفت که که چکار کردید و به چه فکر می کنید چرا بعد از آن حوض و رقص رهائی درخواست همبستری با مسعود نداده اید؟! و شما هنوز خودتان را همسر مسعود نمی دانید و هنوز قدم جای من نگذاشتید باید در همه زمینه ها پا جای من بگذارید، اگر سقف رهبری عقیدتی این اتاق است سقف ارتباط جنسی و زناشوئی این میز است و شما هنوز شما این سنگ قبرتان را برنداشته اید. سنگ قبرتان همان ملعون یعنی شوهر سابق شما یعنی همان استفراغ خشک شده! هست که هنوز حائل شما است!

لیستی شامل بیرون آوردن رحم ۱۰۰ زن…

لیستی وجود دارد که اسامی ۱۰۰ دختر جوان و زن، در آن ذکر شده که تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند تا از سوی رجوی مورد تجاوز قرار گیرند.

این عمل های جراحی در واقع بیرون آوردن رحم‌های، دختران و زنان جوان است. اقدام فوق بدون اطلاع قربانیان جنسی صورت می‌گرفت و به آنها گفته می‌شد که عمل جراحی مذکور به دلیل بیماری کم‌خونی آنها یا مشکلات کلیوی صورت می‌گیرد؛ اما واقعیت غیر از این بود و رحم‌های این زنان بیرون آورده می‌شد تا پس از تجاوز، مشکلاتی مانند بارداری برای آنها پیش نیاید.

به اسم دین به کام شیطان



مریم رجوی که مانند گروه تروریستی داعش پشت نقاب ظاهر اسلامی پا به پای شیطان قدم بر میدارد این روزها گروه بی خاصیت خود را به جریان انداخته تا از هر لابی ای می تواند علیه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران استفاده کند حتی همکاری این گروه با دیگر گروه های تروریستی در منطقه برای آشوب و بی ثباتی از موضوعاتی است که جنایات منافقین را کامل می کند.

این زن که از جنایت و قساوت در کارنامه خود چیزی کم ندارد مدام در سخنرانی هایش از زیر پا گذاشتن حقوق بشر توسط ایران می گوید در حالی که اگر یک نقطه ذر جهان باشد که حقوق بشر در آنجا ذبح میشود این گروه تروریستی منافقین است به همین جهت بار دیگر باید از این عنصر به ظاهر بانو پرسید به کدامین اعتقاد روسری سر کردهای و فتوای جنسی می دهی؟