اسکوچیچ تصمیم جدید گرفت

به گزارش افکارخبر، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با تغییر روند و فشرده برگزار کردن جلسات تمرینی‌ این تیم امیدوار است بازیکنان فولاد نیز بتوانند با آمادگی بهتری در دیدار‌های پیش‌رو بخصوص بازی با ‌سایپا به میدان بروند و نتایج قابل قبولی را بدست آورند.

فولادی‌ها بعد از وقفه‌ای کوتاه با نظر سرمربی خود از روزجمعه بیست‌ و هفتم شهریورماه پیگیر تمرینات روزانه خود در مهرماه نیز شده‌اند اما همچنان آنها ممنوع المصاحبه تا اطلاع پانوی هستند.

** تصمیم جدید اسکوچیچ


هفته‌های گذشته اسکوچیچ تمرینات فولادی‌ها را به مدت یک روز در فاصله دو یا سه روز مانده به مسابقات تعطیل می‌کرد اما او بعد از قعرنشینی تصمیم به دنبال کردن تمرینات بصورت روزانه گرفته است.

تیم فولاد خوزستان برای دیدار با تیم سایپا در هفته هفتم رقابت‌های لیگ پانزدهم امروز اهواز را به مقصد تهران ترک کرد و قرار شد در زمین شماره ۲نیروی زمینی آخرین تمرین خود را برگذار کند.

** تقابل آقا معلم با شاگردان سابق


در دیدار فوتبال فولاد خوزستان با سایپا مجید جلالی با چند تن از شاگردان سابق خود نظیر مهرداد جماعتی، سامان انصاری، امید خالدی و علی سلیمی روبرو خواهد شد و میتوان که این دیدار تقابل معلم با شاگردان سابقش خواهد بود.