پیشروی در همه جبهه‌های نبرد با تروریست‌ها

به گزارشافکارخبر، «احمد الاسدی»، نماینده پارلمان عراق و سخنگوی رسمی بسیج مردمی این کشور در بغداد درباره نقش ائتلاف چهارگانه در مبارزه با تروریسم در کشورش اظهار داشت: با آغاز عملیات ائتلاف چهارگانه برای مبارزه با تروریسم متشکل از عراق، ایران، روسیه و سوریه طی چند روز یا چند هفته آینده شاهد تشدید عملیات نظامی نیروهای مشترک عراق در همه جبهه‌ها خواهیم بود.

وی افزود: اطلاعات محرمانه‌ای که اتاق اطلاعات روسیه، ایران، سوریه و عراق در بغداد درباره شناسایی تحرکات دشمن خواهد داد، نهایی شدن نبردهای آتی را سرعت می‌بخشد.

الاسدی گفت: ائتلاف ۴ گانه تلاش‌ها برای سرکوب گروه‌های تروریستی را فعال‌تر خواهد کرد و با در اختیار گذاشتن اطلاعات امنیتی مشترک در اختیار یگان‌های نظامی مستقر در صحنه نبرد، نابودی داعش را نزدیک‌تر می‌کند.

نماینده پارلمان عراق تاکید کرد: همه تشکیلات بسیج مردمی همچنان در همه جبهه‌های نبرد با داعش در عراق حضور دارند و پیشروی‌هایی در برخی نبردها داشته‌ایم، اما بیش‌تر و بخصوص در استان الانبار به صورت کند و آهسته و متناسب با اوضاع نبرد است.

وی افزود: در جبهه‌های نبرد در استان صلاح الدین نیز درگیری‌ها ادامه دارد و نقشه‌هایی برای آزادسازی مابقی مناطق در حال اجراست.