یگان ویژه آماده ایجاد امنیت در اربعین حسینی

به گزارشافکار خبر،سردار سرتیپ اسکندر مومنی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در صبحگاه یگان ویژه نیروی انتظامی در هفته ناجا یگان ویژه را نیرویی راهبردی و انقلابی برای اعزام دانست و گفت: این نیرو چند ویژگی‌ از جمله انگیزه و ایمان راسخ و روحیه‌ای انقلابی دارد.

وی افزود: یگان ویژه همچنین یگانی حرفه‌ای و آموزش دیده و آشنا به آخرین تاکتیک‌ها و تکنیک‌های روز دنیا را دارد. ضمن اینکه تجهیزات مناسب برای ماموریت‌های خود در اختیار دارد.

مومنی خاطرنشان کرد: این یگان قدرت تحرک بالا و آمادگی اجرای ماموریت در هر نقطه از ایران را داراست و با این کارویژه‌ها آماده است که ماموریت‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

وی با اشاره به برقرار نظم و امنیت مطلوب برای زائران حسینی در اربعین در سال گذشته توسط یگان ویژه گفت: امسال نیز به بهترین شکل این کار صورت خواهد گرفت.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به پیش رو بودن دو انتخابات پرشور گفت: نیروی انتظامی آمادگی دارد تا امنیت برگزاری این انتخابات را به بهترین شکل ممکن برقرار کند.

وی تاکید کرد: با آموزشهای مرتب و برگزاری مانور به قانونشکنان هشدار میدهیم که آمادهایم و تا آخرین نفس در خدمت کشور ودفاع از ولایت میکوشیم و اجازه نمیدهیم که دشمن برای ایجاد ناامنی در کشور فکری را به ذهن خود متبادر کند.