آقای رسایی چشم!همه می دانند شما مخالف برجامید!

به گزارش افکار خبر، عضو تیم هسته ای در صفحه ایستاگرام خود نوشت: جناب آقای رسایی، چشم!چشم! به خدا آقای دکتر لاریجانی، همه نمایندگان محترم مجلس و بلکه همه ی ملت ایران والله، بالله میدانند که شما با برجام مخالف هستید، آخه اثبات این مخالفت شما که دیگه پلاکارد نمیخواست.

بخدا همه میدانیم که جنابعالی از همان ابتدا هم مخالف مذاکرات هسته ای بودید، همه میدانند که شما با همان تفاهم ژنو هم مخالف بودید. واقعا فکر نمیکنم کسی نداند که جنابعالی در این دو سال که تیم مذاکراتی در حال مذاکره بود چقدر وقت با ارزش نمایندگی خود را به مخالفت با تفاهم ژنو، اجرای تفاهم ژنو و مذاکرات وین اختصاص دادید.

بخدا همه میدانند که در همین دوره بعداز پایان مذاکرات چقدر در سخنرانیهای خودتان در تهران و یا شهرستانها به مخالفت با برجام برخاستید. همه والله در جریان این تلاشهای شما هستند. فکر نکنم یک نفر باشد که نداند شما با چه حساسیتی در گفتگوهای کمیسیون برجام شرکت فرمودید و با چه جدیتی تلاش نمودید ضعفهای برجام را با آقای دکتر عراقچی به بحثبگذارید. حتی یک نفر هم نیست که نداند حتی با پایان گرفتن بحثهای کمیسیون باز هم از تلاش نایستادید و با شرکت در سخنرانیها حتی در جمع متحصنین خواستید مسئولین را از خطرات بالقوه تفاهم هسته ای آگاه کنید. والله همه میدانند که شما با برجام مخالفید چون پذیرش برجام را بمعنای باز شدن راه نفوذ دشمن میدانید.

بخدا همه اينها را ميدانند. واقعا چه نيازي به بالا بردن پلاكارد در مجلس بود. ولي خداييش جناب آقاي رسايي بعد از اين تلاشهاي بسيار گسترده كه به قدر كافي و وافي هم انجام شده است، خواهش مي كنيم حالا كه بحث برجام به صحن علني آمده است شما يك كمي استراحت بفرماييد و فقط اجازه دهيد يك كمي هم ديگر نمايندگان صحبت كنند. همين. مخلص شما هم هستيم و قصد خداي ناكرده هيچگونه جسارتي هم نبود! فقط يا علي