رئیس‌جمهور به مازندران می‌رود

به گزارش افکار خبر، حسین نیازآذری نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به اعلام معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، قرار است رئیس‌جمهور و هیأت دولت ۱۹ مهر به مازندران سفر کنند.

وی در ادامه ضمن استقبال از سفر هیئت دولت به مازندران، گفت: شرایط و جایگاه مازندران به همه مردم ایران تعلق دارد، لذا ضرورت دارد زیرساخت‌های لازم برای رفاه حال توریست‌هایی که هر سال به این استان سفر می‌کنند، آماده شود.

نیازآذری با بیان اینکه مازندران قطب کشاورزی کشور است، گفت: استان مازندران هر سال ۴۴ درصد برنج مورد نیاز کشور تأمین می‌کند، لذا ضرورت دارد دولت در تجهیز و نوسازی اراضی کشاورزی و مکانیزاسیون کشاورزی در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی اقدامات جدی انجام دهد.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی مطمئن‌ترین و با ثبات‌ترین بخش اقتصادی کشور است، تصریح کرد: امیدواریم دولت تصمیم جدی برای نوسازی و تجهیز بخش کشاورزی بگیرد و از این ظرفیت برای تأمین امنیت غذایی کشور استفاده کند.

نماینده بابل در مجلس بر همین اساس یادآور شد: یکی از مشکلات استان مازندران راه‌های مواصلاتی آن است، با توجه به استقبال مردم از این استان، لازم است تدبیری برای راه‌های نامناسب مازندران اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه ترافیک به یک معضل شهری در استان مازندران تبدیل شده است، متذکر شد: امیدواریم یک تصمیم جدی در این زمینه اخذ شود.