فرکی: بازهم می‌گویم ما منتظر نویدکیا هستیم

به گزارش افکارخبر، فرکی گفت: دیگر دوست ندارم در مورد محرم صحبت کنم به عقیده من در بیانیه او علت جدایی‌اش شفاف مطرح نشده بود. در مورد علی احمدی و ارتباط آن با جدایی محرم که خود احمدی هم برای همه توضیح داده است و واضح است. راستش را بخواهید من به طور کلی درباره سوال‌هایی که راجع به نویدکیا می‌شود، موافق نیستم. من هم مثل بقیه بیانیه او را خوانده‌ام ولی به نتیجه خوبی نرسیده‌ام. او در این شرایط می‌تواند به تیم کمک کند و ما هنوز منتظر هستیم که محرم به سپاهان برگردد. این صرفا چیزی است که ما دوست داریم اما بازگشت او به سپاهان دست ما نیست و من نمی‌دانم که او دقیقا چه مشکلی دارد.

در زمان حضور ما در تیم ملی، شرایط متفاوت بود

صحبت کردن درباره تعطیلات لیگ تکراری است چون این تعطیلات به خاطر شرایط تیم‌ملی و اجبار است. آنچه که مسلم است اینکه این وقفه‌های متعددی که در لیگ می‌افتد، باعثمی‌شود روند رو به جلو تیم‌ها متوقف شود و این اصلا خوب نیست. حالا ممکن است اندک‌شمار تیم‌هایی باشند که مشکلاتی دارند و این تعطیلات به کمک‌شان می‌آید. باور کنید در زمان حضور ما در تیم‌ملی اصلا اینطور نیست، تاریخ هست و همه می‌توانند به آن رجوع کنند ما اگر نیاز نبود اردو برگزار نمی‌کردیم و معمولا با ۳،۴ روز قبل از بازی‌های رسمی لیگ را تعطیل می‌کردیم.

بازیکنانسپاهان ایثار می‌کنند

اینکه شما سوال می‌کنید به دلیل تغییر جایگاه سپاهان در جدول لیگ این تعطیلات می‌‌تواند شرایطی را مهیا کند که ما دوباره به صدر برگردیم، من فکر می‌کنم این حرف درست نیست. برای ما فرقی نمی‌کند. سپاهان از ابتدای فصل همیشه به دنبال صدرنشینی و قهرمانی بوده است. شما در جریان هستید که ما ۴ بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم و در لیگ هم آمار محرومان و مصدومان سپاهان بالا رفت و فکر می‌کنم در حال حاضر بازیکنان ما ایثار می‌کنند.

با کار کردن در شرایط سخت مشکلی ندارم

شما برخلاف بسیاری از مربیان لیگ باوجود کمبود بازیکن و مشکلاتی که در سپاهان وجود دارد، کمتر در این مورد صحبت می‌کنید. فرکی در این‌باره پاسخ داد که: راهی جز این وجود ندارد. ما وقتی در عمل انجام شده قرار گرفتیم باید شرایط را بپذیریم و با موجودیت خودمان سعی کنیم که تلاش بیشتری انجام دهیم. من نه مشکلی داشته‌ام و نه حالا مشکلی دارم و به کار خودم ادامه می‌دهم و این صحبت‌ها را برای روشن کردن اذهان عموم انجام می‌دهم. آن هم این است که بدانند بچه‌های ما کار بزرگی انجام دادند و در حال حاضر دوم جدول هستند اما معلوم نیست که بتوان این روند را ادامه دهند.

بازیکنان سپاهان تازه پیش‌پرداخت گرفتند

خیلی‌ها با من در مورد شرایط مالی خوب سپاهان صحبت می‌کنند باید بگویم اصلا اینطور نیست بچه‌های ما تازه بعد از گذشت ۳،۴ ماه از عقد قرارداده‌هایشان به تازگی پیش پرداخت دریافت کردند و یک قران هم حقوق نگرفتند. ما می‌دانیم که وضعیت اقتصادی باشگاه و کارخانه به چه صورت است، مدیریت هم نمی‌خواهد که شرایط اینطور باشد و ۲ طرف صادقانه و شفاف با هم کار می‌کنند. این حرف را زدم که همه بدانند سپاهان آنطور که از دور همه معتقدند ثروتمند است، یک چنین شرایطی در تیم وجود ندارد.

بازی مقابل پدیده ارزیابی جدیدی از تیم ما به ما می‌دهد

با وجود اینکه در حال حاضر بسیاری از بازیکنان سپاهان در اردوهای تیم‌ملی جوانان، امید و بزرگسالان هستند و اینکه بازیکنان خارجی ما نمی‌توانند بازی کنند و ما دو بازیکن آسیب‌دیده هم داریم. من تصمیم گرفتم که دیدار دوستانه مقابل پدیده در روز چهارشنبه را تجربه کنیم چون این مساله به سایر بازیکنان فرصت می‌‌دهد تا خودشان را نشان دهند و ما هم ارزیابی خوبی از تیم خواهیم داشت.

تسلیت به شهدای منا و خانواده نوروزی

الان 10 روزی هست که در ایران فضای غمگینی حاکم شده آن هم به خاطر شهدای منا و درگذشت هادی نوروزی بازیکن خوب و با اخلاق فوتبال است این اتفاقات خیلی از مردم ما را عزادار کرده، می خواستم از همین جا به آنها تسلیت بگویم و امیدوار باشیم که گذشت زمان تسلی خاطر دل بازماندگان شهدای منا و خانواده آقای نوروزی باشد.