نودی به رنگ کاپیتان هادی + تصاویر

به گزارش افکارخبر، برنامه نود این هفته از ساعت ۲۲:۳۷ دوشنبه شب از شبکه سوم سیما روی آنتن رفت.

عادل فردوسی پور در ابتدای برنامه گفت هفته گذشته اتفاقی تلخ جامعه فوتبال را تکان داد و خیلی زود کاپیتان جوان پرسپولیس را از دست دادیم.

سئوال پیامکی این هفته به کاپیتان فقید پرسپولیس، هادی نوروزی اختصاص یافته بود.

برنامه نود هم رنگ و بوی هادی به خود گرفته بود

برنامه این هفته نود هم، مانند سایر برنامه های فوتبالی این هفته رنگ و بوی کاپیتان نوروزی را به خود گرفته بود.

نود هم رنگ و بوی هادی گرفت/ 24 ابدی میهمان برنامه نود

نماهنگ ریبایی به یاد هادی نوروزی پخش شد.

عادل فردوسی پور گفت شماره ۲۴ هادی نوروزی بدون هیچ اگر و امایی باید بایگانی شود. از طرف دیگر هواداران هم پیشنهاد دادند که در هر بازی دقیقه ۲۴ بلند شوند و هادی نوروزی را تشویق کنند.

گزارشی از مراسم تشییع هادی نوروزی در ورزشگاه آزادی تهران پخش شد که طی آن چهره های ورزشی و فوتبالی کشور از خصوصیات هادی نوروزی سخن می گفتند.

نود هم رنگ و بوی هادی گرفت/ 24 ابدی میهمان برنامه نود


در بخش بعدی نیز گزارشی از مراسم تشییع جنازه کاپیتان فقید پرسپولیس در شهرستان بابل پخش شد که طی آن اندوه و ناراحتی و چهره های گریان دوست داران هادی نوروزی به تصویر کشیده شده بود.

در این گزارش صحبت های بستگان و هم روستایی های هادی نوروزی، فریادهای مادر، همسر و فرزندان کاپیتان نوروزی پخش شد که همگی نشانگر عشق به هادی دوست داشتنی بود.

گزارش تقویم نود این هفته نیز به شماره ۲۴ پرسپولیس اختصاص یافته بود. در این گزارش تصاویری از حضور هادی نوروزی در دیدارهای مختلف و گل های این فوتبالیست با اخلاق پخش شد.

نود هم رنگ و بوی هادی گرفت/ 24 ابدی میهمان برنامه نود

۵۶ دقیقه پس از آغاز برنامه ۲ و میلیون و دویست هزار نفر به یاد هادی نوروزی پیامک ارسال کردند.

نیکو خصال رییس مجموعه ورزشی آزادی روی خط تلفنی برنامه نود آمد و در ابتدای صحبت هایش از برنامه نود تقدیر و تشکر و سپس درگذشت هادی نوروزی را تسلیت گفت.

ما حدود هشت ستعت فرصت داشتیم و طی این مدت کوتاه باید کارهای زیادی انجام می دادیم از جمله نظافت ورزشگاه، هماهنگی حراست ورزشگاه، آماده کردن مکانی برای نماز میت و … که به لطف خدا تمام برنامه ها به خوبی صورت گرفت و توانستیم از عهده این برنامه برآئیم.

حدود ۲۰ هزار نفر از دوستداران هادی نوروزی در ورزشگاه حضور داشتند که فکر میکنم بزرگترین مراسم اینچنینی بود.

اتفاقی که خاطر همه را مکدر کرد سودجویی انجام شده و گرفتن پول بلیط از مردم در ورزشگاه بود که مدیر مجموعه در این بار گفت: ما پارکینگ ورزشگاه را دو قسمت کردیم.

روز جمعه سالن دوازده هزار نفری برای یک مراسم رزرو شده و همچنین مسابقات اتومبیل رانی هم داشتیم که به خاطر این دو اتفاق پارکینگ غربی را به آنها اختصاص دادیم و پارکینگ شرقی را به حاضران در مراسم تشییع.

برخی به اشتباه به پارکینگ غربی رفته بودند که از آن ها وجه دریافت شده بود و برخی نیز وجه اضافه دریافت کرده بودند که شناسایی شده و از سوی پیمانکار اخراج شدند.

نود هم رنگ و بوی هادی گرفت/ 24 ابدی میهمان برنامه نود

خدا را شکر پیمانکار خوبی داریم و این پیمانکار قبول کرده است که تمامی مبالغ دریافت شده بابت پارکینگ را عودت دهد.

طی جلساتی که در این رابطه با مسئولان امر داشتیم تصمیماتی گرفته شد که عبارتند از:

اول اینکه با متخلفین امر که بیشتر از حد وجه دریافت کرده بود برخورد شده و اخراج شدند. وجه های گرفته شده عودت داده می شود.

دوم، قرار شد بهره بردار پارکینگ تمام خسارت مردم را به آنها پرداخت کند و هرکسی مراجعه کند پولش پرداخت می شود. سوم مقرر شد پیمکانکار متعهد شده تمام عواید بلیط فروشی را به حساب موسسه خیریه محک واگذار کند.

همچنین مقرر شده در بازی بعدی پرسپولیس با صبا وجه ۸۵ هزار ریالی پارکینگ آزادی از هواداران دریافت نشده و پارکینگ رایگان باشد.

دکتر زهره هراتیان رییس مرکز پزشکی سازمان لیگ روی خط تلفنی برنامه آمد و درباره آزمایش های قلبی از بازیکنان پیش از بازی ها گفت: از سال ۲۰۰۳ که ویویان فوئه بازیکن تیم ملی کامرون در زمین فوت کرد فیفا پروتکلی را آغاز کرد که معاینات کامل قبل از فصل انجام شود.

بازیکنان نباید هیچ علامتی را دست‌کم بگیرند از جمله تنگی نفس و درد در قفسه سینه. الان نباید از لفظ سکته قلبی برای هادی نوروزی استفاده کرد چراکه ایست قلبی با سکته قلبی خیلی فرق دارد و خواهش می کنم همه منتظر باشیم تا جواب پزشکی قانونی بیاید و بعد از عبارت سکته قلبی استفاده می کنیم.

نودی به رنگ کاپیتان نوروزی/ 24 ابدی میهمان برنامه نود

امیر حاج رضایی پیشکسوت فوتبال کشورمان روی خط تلفنی برنامه آمد و درگذشت هادی نوروزی را به فوتبالی ها و مردم ایران تسلیت گفت و اظهار داشت: وقتی ساعت ۸:۲۰ صبح پیام درگذشت هادی را دیدم شوکه شده و عمیقا احساس درد کردم و وقتی به آینه نگاه کردم احساس کردم پیرتر شدم.

وی افزود: امیدوارم به احترام هادی نوروزی، ورزشگاه های ما بیشتر رنگ انسانیت به خود بگیرد و تاکنون فوتبال ایران چنین ضایعه ای را به خود ندیده بود و واقعا ضایعه ای دردناکی بود.

علیپور فیزیوتراپ باشگاه پرسپولیس روی خط تلفنی برنامه آمد و در مورد هادی نوروزی و درد قلب وی در خلال تمرینات پرسپولیس اظهار داشت: هادی در جریان یک دیدار از ناحیه دنده های ۵ و ۶ دچار مصدومیت شدید شد و این درد تا هفته ها با وی بود.

داریوش شجاعیان میهمان حضوری برنامه نود این هفته بود.

نود هم رنگ و بوی هادی گرفت/ 24 ابدی میهمان برنامه نود

وی در ابتدای صحبت های خود گفت: فوتبال را از سنین پایه آغاز کردم و ادامه دادم. به لیگ ۲ فوتبال رفتم به لیگ یک آمدیم. اکنون دوباره یک تیم در لیگ ۲ تشکیل داده ایم و بازی می کنیم.

عکس هایی از دوران نوجوانی شجاعیان به تصویر کشیده شد که در یکی از عکس ها پیام صادقیان و امید عالیشاه نیز حضور داشتند و شجاعیان در مورد تصاویر صحبت می کرد.

تصاویری از بازی های داریوش شجاعیان در دیدارهای مختلف و دریبل ها و کارهای تکنیکی وی پخش شد، شجاعیان دلیل اصلی بکار گیری این تکنیک ها را بازی در سالن و فوتسال عنوان کرد.

او در اظهار نظری جالب عنوان کرد که اگر بدشانسی گریبان گیر آنها نشود گسترش فولاد در فصل جاری لیگ برتر قادر به کسب سهمیه خواهد بود و تمام بازیکنان تیم با تلاش خود به دنبال رسیدن به این مهم هستند.

شجاعیان ادامه داد: پدرم در قید حیات نیست و به رحمت خدا رفته و تمام تلاشم این است به تیم ملی راه یابم تا روح پدرم شاد شود.

نود هم رنگ و بوی هادی گرفت/ 24 ابدی میهمان برنامه نود

گزارشی از تیم فوتبال عمان و تاریخچه ای از این تیم پخش شد.

عملکرد بازیکنان لژیونر از جمله مسعود شجاعی، آندو تیموریان، محمد نوری، علیرضا جهانبخش، مجتبی جباری، کریم انصاری فرد، سردار آزمون و استیون بیت آشور در لیگ های حارجی مورد بررسی قرار گرفت.

علی اکبر محمدزاده و احمد رضا براتی کارشناس حقوقی فوتبال میهمانان برنامه نود بودند.

نودی به رنگ کاپیتان هادی/ شماره 24، در پاس گل 24 جاودانه شد

براتی در مورد کمیته اخلاق گفت: اعضای کمیته اخلاق، کمیته انضباطی و کمیته استیناف باید از طریق مجمع انتخاب شوند و مشکل اساسنامه ما همین امر است که اعضای این کمیته ها در مجمع انتخاب نمی شوند.

محمدزاده نیز در این باره افزود: من همین دقیقا این مسئله را قبول دارم ولی مجبوریم طبق اساسنامه فدراسیون عمل کنیم ولی اساسنامه ما سال ۹۰ تنظیم شده است و در آن زمان مقرر نشده بود اعضای کمیته های استیناف، اخلاق و انضباطی از طریق مجمع انتخاب شوند و اساسنامه جدیدی نیز تدوین نشده است.

وی ادامه داد: در مجمع های بعدی باید پیشنهاد تغییر اساسنامه را بدهند تا این امر صورت بگیرد.

در ادامه این مبحثبراتی صحبت هایی در مورد خالکوبی بازیکنان مطرح کرد که محمدزاده از این بابت و پرداختن برنامه به این موضوع اظهار تاسف کرد و اظهار داشت: من نمی دانم چرا براتی در مورد خالکوبی صحبت می کند در حالی که ما از میان ۱۵۰،۱۶۰ پرونده موجود در کمیته اخلاق حتی یک پرونده در مورد خالکوبی نداریم!

در ادامه براتی در خصوص عکس سلفی مطالبی عنوان کرد و گفت: چرا کمیته اخلاق عکی سلفی را ممنوع کرد؟! مگر عکس سلفی گرفت مشکلی دارد؟!

محمدزاده بار دیگر اظهار تاسف کرد و گفت: نمی دانم علت پرداختن به این مسائل چیست؟ موضوع گرفتن عکس سلفی نبود! بلکه گرفتن عکس سلفی بازیکنان زیر چه پرچمی! مدنظر ما بود و به بازیکنان عنوان کردیم که مراقب نحوه گرفتن عکس های سلفی خود باشند چرا که آنها الگوی جوانان ما هستند.

آنالیزی از تیم های حاضر در لیگ پانزدهم و تغییر و تخولات آنها پخش و مقایسه ای بین تیم های داخلی و اروپایی صورت گرفت.

در ادامه صحبت های محمدزاده و براتی به وظایف کمیته اخلاق و کمیته انضباطی اشاره شد که محمدزاده در این باره گفت: کمیته انضباطی به تخلفاتی رسیدگی می شود که در داخل زمین صورت می گیرد و رسیدگی به تخلفات خارج از زمین به کمیته اخلاق بر می گردد.

نودی به رنگ کاپیتان هادی/ شماره 24، در پاس گل 24 جاودانه شد

براتی نیز در این باره اظهار داشت: گفته های محمد زاده را قبول ندارم و این سطحی ترین ترجمه ممکن از اساسنامه فیفا است. اگر در هنگام بازی دو بازیکن تصمیم بگیرند بازی را درآورند، این تبانی می شود و طبق تعریف محمدزاده این مسئله به کمیته انضباطی بر می گردد که قطعا این درست نیست!

وی ادامه داد: فیفا می گوید مدارکی که مبنای صلاحیت حضور بازیکن برای بازی است اگر دچار مشکل باشد باید با بازیکن و باشگاه برخورد جدی شود که در کشور ما یکی از این مدارم کارت سربازی است که جعلی بودن کارت سربازی چندین تن از بازیکنان مشخص شد ولی برخوردی با این بازیکنان نشد! یکی دو سال از این قضیه گذشته ولی چه نتیجه ای حاصل شده است؟!

ریس پیشین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: اسنادی را درباره قرارداد کارلوس کی‌روش می‌خواستیم که فدراسیون فوتبال با تعلل و کشتن زمان آنرا در اختیار ما می‌گذاشت.

علی اکبر محمدزاده درباره تهدید کارلوس کی‌روش به افشاگری علیه کمیته اخلاق با بیان مطلب فوق اظهار کرد: کی‌روش مربی فنی است و محبوبیت خوبی هم دارد. ما هم از این لحاظ دوستش داریم ولی محبوبیت فوق العاده ایشان و اینکه مربی سرشناسی بوده است، دلیل نمی‌شود به بعضی از معایب و مشکلات ایشان ورود نکنیم. کی‌روش تاکتیک فرار رو به جلو را قبل از مسابقات دارد تا در صورت کسب نتیجه تلخ، تقصیرات را گردن دیگران اندازد.

نودی به رنگ کاپیتان هادی/ شماره 24، در پاس گل 24 جاودانه شد

وی افزود: من پاسخی به بیانیه کی‌روش نمی‌دهم تا بازی با عمان برگزار شود. پاسخ به این بیانیه باشد برای هفته آینده. امیدوارم تیم ملی هم این هفته نتیجه بگیرد.

رئیس مستعفی کمیته اخلاق با بیان اینکه اجرایی نشدن رای انضباطی مهرداد خانبان و پرداخت پول شرکت آل اشپورت به کارلوس کی‌روش از دلایل استعفای اعضای این کمیته بوده است، گفت: یکی از دلایل خاص استعفای ما استناد به پرونده سرمربی بزرگوار تیم ملی بود که وقتی اسنادش را از فدراسیون فوتبال می‌خواستیم، آنرا با تعلل و کشتن زمان به زبان انگلیسی به ما می‌دادند.

محمدزاده تاکید کرد: تا جایی که من اطلاع دارم، در قرارداد کی‌روش آمده هر شرکتی که اسپانسر تیم ملی است، سرمربی تیم هم باید به آن احترام بگذارد و تابع اسپانسر باشد ولی کی‌روش فوق العاده بر این از اسپانسر درخواست مالی داشته است و اقداماتی داشته که منجر به اخذ وجه شده است. متاسفانه دوستان فدراسیون هم راغب نبودند به این بحثرسیدگی کنیم.

گزارش لیگ یک و نتایج این هفته این رقابت ها مورد بررسی قرار گرفت. همچنین جدول رده بندی به تصویر کشیده شد.

هوشنگ نصیرزاده رییس کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال روی خط تلفنی برنامه آمد ولی بدلیل اتمام وقت برنامه موفق نشد صحبت کند و قرار شد هفته آینده بحثکمیته اخلاق، انضباطی و استیناف و آیین نامه ها مورد بررسی قرار گیرد.

برنامه این هفته نود ساعت ۲:۱۱ بامداد سه شنبه به پایان رسید.

نود هم رنگ و بوی هادی گرفت/ 24 ابدی میهمان برنامه نود

در پایان برنامه بیش از ۳ میلیون و ۴۲ هزار نفر در مسابقه پیامکی شرکت کرده بودند.