اظهارات عابدینی درباره نوروزی

به گزارش افکارخبر، امیرعابدینی در رابطه با اینکه بعد از پایان مراسم ترحیم امروز هادی نوروزی، پرسپولیس از نظر روحی بازسازی می شود یا خیر، اظهار داشت: قرار است من امروز بعد از مراسم با طاهری صحبت کنم تا در اولین فرصت همراه با دیگر پیشکسوتان به تمرین پرسپولیس برویم و به بازیکنان بگوییم که همگی ما در این مصیبت شریک هستیم. البته این رسم از قدیم الایام وجود دارد که بزرگان بعد از عزادارشدن یک خانواده نزد آن ها می روند خودشان را در این غم شریک می دانند.

وی همچنین افزود: البته باید قبول کنیم بازیکنان پرسپولیس از ابتدای فصل هم با غیرت و مردانگی بازی می کردند و چیزی از تعصب کم نگذاشتند. در بازی های اخیر پرسپولیس خیلی از داوران باعثباخت تیم شدند اما هیچ وقت ندیدیم که بازیکنان انگیزه خود را از دست بدهند و همواره با تمام توان در زمین ظاهر شدند. در واقع می توان گفت اسطوره تعصب در پرسپولیس از ابتدای فصل هادی نوروزی و محسن بنگر بودند و حالا یکی از آنها دیگر در بین ما نیست و دیگری می تواند به سایر بازیکنان همین تعصب و غیرت را یاد بدهد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس اذعان داشت: در واقع در ذات بازیکنان این فصل پرسپولیس غیرت و تعصب وجود دارد و باید توسط پیشکسوتان و مدیران باشگاه زنده شود. حالا یکسری مشکلات هم برای تیم وجود داشت که باعثشد در این چند هفته نتیجه خوبی نگیرد. اما این طبیعت تیم است که در مقاطعی از فصل افتی را تجربه کند. حالا هم که به همت مدیران پرسپولیس بالاخره اسپانسر تیم مشخص شده و قطعا با حل مشکلات مالی نتایج پرسپولیس هم روند صعودی خواهد گرفت.

وی درباره اینکه از قول او در رسانه ها منتشر شده بود که وزیر ورزش باعثدرگذشت هادی نوروزی شده خاطرنشان کرد: متاسفانه بعد از پستی که من در اینستاگرام خود از هادی نوروزی گذاشتم چنین بحثهایی مطرح شد. من زیر آن پست چیزی ننوشتم اما یکسری داستان سرایی کردند. اصلا مگر می شود چنین حرفی را زد و گفت که وزیر ورزش مقصر فوت نوروزی است؟ این مطلب هم به خاطر این بیان شده بود که در برخی از کامنت ها یکسری از دوستان برداشت های خود را نوشته بودند اما من همان جا جوابشان را دادم.

عابدینی در خصوص اینکه روی جلد یکی از روزنامه های ورزشی امروز عنوان شده در زمان فوت نوروزی فقط یک میلیون و صد هزار تومان در حسابش بوده و مسائل مالی باعثدرگذشت کاپیتان پرسپولیس شده گفت: نوروزی همان بازیکنی بود که پلاستیک روی سرش می گذاشت و در باران با موتور سر تمرین پرسپولیس می رفت. خدا را شکر در مراسم روزهای اخیر همه وضعیت زندگی نوروزی را دیدند و فهمیدند که از یک روستا آمده است. پس چنین وصله هایی به هادی نمی چسبد. چون من مطمئنم او هیچ وقت خودش را درگیر مسائل مالی نمی کرد.

وی درباره بایگانی شدن شماره ۲۴ پرسپولیس به احترام هادی نوروزی اذعان داشت: صد در صد باید این اتفاق رخ دهد. البته من معتقدم هرچه سریع تر باید موزه باشگاه پرسپولیس تشکیل شود و پیراهن یکسری از بازیکنانی که این چنین در تاریخ پرسپولیس نام شان ماندگار شده در کنار زندگینامه شان در این موزه قرار داده شود. همچنین می توان از اسطوره هایی مثل علی پروین، علی دایی، مهدوی کیا، کریم باقری و علی کریمی در چنین فضایی تقدیر کرد تا نام شان در تاریخ پرسپولیس به یادگار بماند.

عابدینی در پایان در خصوص تشکر پرسپولیسی ها از بازیکنان و اعضای باشگاه استقلال به خاطر همدردی با سرخپوشان در جریان درگذشت هادی نوروزی گفت: اتفاقات روزهای اخیر بیانگر این است که این فوتبال و این ورزش فقط جایی برای رقابت است و هیچ وقت رفاقت ها از بین نمی رود. استقلالی ها توانستند روح صیقل یافته خود را در روزهای اخیر به نمایش بگذارند همان طور که پرسپولیسی ها در جریان درگذشت ناصر حجازی این کار را انجام داده بودند.