برخورد مرگبار خودرو با گاردریل در بزرگراه آزادگان

به گزارشافکار خبر،سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه مرگبار گفت: ساعت ۹:۴۴ شب گذشته رانندگان خودروهای عبوری در بزرگراه آزادگان وقوع حادثه مرگباری را به سامانه ۱۲۵ اطلاع دادند و ستاد فرماندهی تهران بلافاصله آتش‌نشانان دو ایستگاه این سازمان را به محل حادثه در بزرگراه آزادگان نرسیده به آزادراه تهران – ساوه اعزام کرد.

وی افزود: یک دستگاه خودروی سواری زانتیا با دو سرنشین در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که به دلیل نامعلومی از مسیر اصلی خارج شده و به شدت با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرده بود و پس از شکستن گاردریل‌های فلزی در قسمت فضای سبز بین خط‌های کندرو و تندرو بزرگراه متوقف شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه هر دو سرنشین به شدت آسیب دیده و در داخل خودرو محبوس شده بودند، افزود: آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و با استفاده از ابزار مخصوص نجات، قسمتی از بدنه خودرو را بریدند و پس از تلاش فراوان موفق شدند هر دو مجروح را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دهند.

ملکی افزود: پس از معاینات اولیه، متاسفانه مشخص شد راننده ۲۴ ساله خودرو به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان سپرده و سرنشین دیگر خودروی سواری که مردی ۳۰ ساله بود از ناحیه سر و دست و پا و کمر دچار آسیب‌دیدگی شده بود که توسط تکنیسین‌های اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شد.

وی تصریح کرد: آتشنشانان پس از انتقال خودرو، با استفاده از جرثقیل به حاشیه امن بزرگراه،محل حادثه را به عوامل پلیس راهور تحویل دادند تا ماموران پلیس راه علت وقوع این حادثه را بررسی و اعلام کنند.