اومانیا: یک تکه از قلب مان کنده شد

به گزارش افکارخبر، مدافع کاستاریکایی پرسپولیس که در طول چند روز گذشته کاملا مبهوب و البته شوکه به نظر می رسد، درباره درگذشت کاپیتان تیم شان گفت: به نظرم یکی از اعضای خانواده مان، یک دوست، یکی از اعضای خانواده پرسپولیس رفته و نمی دانم چطور باید با آن کنار آمد.

نمی توانم با این اتفاق کنار بیایم. من احساس دارم و مشخص است که تحت تاثیر قرار گرفتم. من خودم بچه دارم و بخاطر هانی و هانا تحت تاثیر قرار گرفته ام.

وی ادامه داد: خیلی ناراحتم و تا بحال چنین اتفاقی در طول دوران زندگی ام ندیده بودم.

مایکل اومانیا در ادامه درباره هدف شان در این فصل برای گرامیداشت خاطره کاپیتان شان گفت: ما باید نتیجه خوب بگیریم. مطمئنا می دانیم روح هادی ما را نگاه می کند و من مطمئنا با نتیجه قهرمانی او از ما خوشنود خواهد شد که هدفش را به نهایت رساندیم. روح او را می توان احساس کنیم. درست است که اکنون جسم او در کنار ما نیست اما روح او همیشه با ماست و ما را نگاه می کند و به ما قدرت می دهد.

وی درباره احساس خودش در این روزها گفت: نمی توانم چیزی را باور کنم. وقتی در رختکن تیم چیزی کم است. در تمرین و زمین همیشه خاطرش با من است و روز آخر هم همینطور بود و او با رویی خوش از جمع ما خداحافظی کرد. مثل همیشه، مانند یک کاپیتان وفادار و البته مهربان. هیچ وقت دوست ندارم دیگر کاپیتان تیم شوم و بزرگترهای تیم مثل بنگر و نورمحمدی هستند و دیگر هیچ وقت به آن فکر نمی کنم.

اومانیا در ادامه گفت: یکی از دوستان این خبر را به من داد و اصلا برایم باورپذیر نبود. اصلا نمی توانستم باور کنم و به نظرم این یک شوخی زشت و البته باور نکردنی بود و شوکه شدم و در آن زمان زبانم بند آمد.

وی افزود: می توانم بگویم یک پازل از ما جدا شد و نمی دانیم چطور وقتی یک تیکه از ما کم شده باید با آن کنار بیاییم. من فقط می توانم بگویم که کمک کنند تا خانواده اش شرایط خوبی را پشت سر بگذارند و در این مرحله سخت تنها نباشند.

اومانیا در پایان گفت: وقتی وارد مجموعه تمرین می شوم انگار یک چیزی نیست. در رختکن چیزی نیست در زمین هم همینطور و ما می توانم بگویم ما اسطوره اخلاق و دوستی تیم را از دست دادیم.