رهبری با دو جمله آل‌سعود را به زانو در آوردند

به گزارش افکارخبر، آیت‌الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با تاکید بر اینکه حادثه منا نباید به زودی فراموش شود تصریح کرد: مسئولان نباید بدون جواب از کنار فاجعه منا گذر کنند.

وی با بیان اینکه عزت برای خداوند، جانشینان و مومنان اوست ابراز کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز عزت دین مبین اسلام بیشتر شده و استبداد بیشتر در حاشیه قرار گرفته است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه دفاع مقدس بر اقتدار جامعه اسلامی افزوده است مطرح کرد: رهبری با دو جمله آل‌سعود را به زانو درآوردند و اکنون این حکومت برای بازگشت حجاج به کشورمان تسلیم شده است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای انتظامی در نظام اسلامی به برکت خدمت به مردم جایگاه ویژه‌ای در جامعه اسلامی دارند خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای فراهم‌سازی امنیت مالی و فکری گام بردارند و با مقایسه امنیت ایران اسلامی و دیگر کشورهای منطقه به خوبی دستاوردهای این حکومت اسلامی را می‌توان مشاهده کرد.

آیت‌الله نوری همدانی تامین امینت، برقراری عدالت و بهبود شرایط اقتصادی را خواسته‌های مردم از مسئولان دانست و گفت: نیروهای نظامی و انتظامی علاوه بر تامین امنیت داخلی باید امنیت خارج از مرز‌های ایران اسلامی را نیز تامین کنند زیرا در خارج از کشور افراد بسیاری به دنبال تضعیف امنیت این ملت هستند.

وی به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی اشاره کرد و افزود: مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از ترویج مفاسد اجتماعی از رسالت‌های مهم نیروی انتظامی است.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه حفظ امنیت مردم در جاده‌ها بخشی از وظایف پلیس راهور است ابراز کرد: جامعه اسلامی در جزیره پر تلاطم منطقه جایگاه ویژه‌ای دارد که امیدواریم با استفاده از این جایگاه تمدن اسلامی تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/