به گزارش افکارخبر، پرو پجیج که با امید و مشکلات فراوانی به جمع استقلالی ها پیوست تا بلکه بتواند مشکلات خط حمله را کاهش دهد با گذشت هفت هفته نتوانست انتظارات را برآورده کند تا جایی که انتقادات فراوانی از خرید او صورت گرفت اما با این حال مهاجم کروات اعتقاد دارد این اتفاقات طبیعی است و او به زودی با عملکردش پاسخ خوبی به انتقادات می دهد.

باید در زمین خودم را ثابت کنم نه در حرف

از روز اولی که به استقلال آمدم با مشکلات غیرقابل پیش بینی روبرو شدم که دوست ندارم آنها را کالبدشکافی کنم چون رفتار حرفه ای نیست از همین رو طبیعی هم بود برای پشت سر گذاشتن مشکلات و آشنایی با جو فوتبال ایران و استقلال زمان نیاز باشد. به همین خاطر خودم از عملکردم در این هفته راضی نبودم به خصوص که دقایق زیادی هم فرصت نداشتم تا خودم را نشان بدهم. انتقادات را به جان می خرم و گله ای هم ندارم چون باید با گلزنی ها خودم را ثابت کنم نه در حرف و زبان.

با هدف آقای گلی به ایران آمدم

با تعاریفی که از استقلال شنیده بودم می دانستم کار سختی برای جا افتادن در تیم دارم به خصوص که طرفدارانش هم خیلی سخت بازیکن خارجی را قبول می کنند. شرایط آن طور که می خواستم پیش نرفت اما الان رفته رفته اوضاع بهتر شده و خیلی امیدوارم که بتوانم با کسب اعتماد کادر فنی به بازیکن کلیدی برای استقلال تبدیل شوم. انگیزه هایم تمام شدنی نیست چون تنها با هدف کسب آقای گلی به ایران آمدم.

فوتبال ایران با آلبانی متفاوت است

فوتبال ایران با آلبانی و اروپا تفاوت های زیادی دارد. اما هر چه هست جذابیت های خاص خود را دارد و من هم برای این چالش خودم را آماده کردم و به ایران آمدم. خوشبختانه بعد از سفر چند روزه ای که به زاگرب داشتم روحیه ام خیلی بهتر شد چون هم خانواده و فرزندانم را دیدم هم این که از زیر بار فشارهای کاذب خارج شدم. برگشتم تا ثابت کنم می توانم یکی از بهرتین خریدهای خارجی استقلال باشم.

امیدوارم افشارزاده توجه بیشتری به ما داشته باشد

امیدوارم مسئولان باشگاه علی الخصوص آقای افشارزاده شرایط ما را بهتر درک کرده و مشکلات مان را حل و فصل کند. من هنوز منزل مسکونی و راننده شخصی که باشگاه قول داده بود را تحویل نگرفتم ضمن این که بخشی از پیش قرارداد ابتدایی نیز به من پرداخت نشده و دو ماه است مدام قول امروز و فردا را می شنوم. شک ندارم اگر خانواده ام به من در تهران بپیوندند انگیزه هایم برای درخشش در استقلال دوچندان خواهد شد.

استقلال جام ها را درو می کند

در استقلال بازیکنان خیلی خوبی حضور دارند که می توانند فصل رویایی را برای طرفداران رقم بزنند. همین که با این همه مشکل صدرنشین لیگ هستیم خود نشان می دهد از چه پتانسیلی برخوردار هستیم. مسلما با اضافه شدن ملی پوشان و هماهنگ تر شدن بچه ها در اینده ای نزدیک بازی های به مراتب بهتری از استقلال خواهیم دید. اگر بگویم استقلال می تواند جام ها را درو کند زیاد اغراق نکردم چون توانایی این کار را داریم.

زندگی در تهران چالش جالبی است

از زندگی در تهران خوشم آمده چون چالش جالبی است. روزهای اول حضورم کمی همه چیز برایم عجیب بود اما رفته رفته به شرایط عادت کردم و در بازگشت به زاگرب طوری از شهر تهران و کشو ایران برای خانواده ام صحبت کردم که همسرم بی صبرانه منتظر آمدن به اینجا است. دروغ چرا تنها موضوعی که خیلی اذیتم می کند زندگی در هتل است چون اصلا به این اتفاق عادت نداشتم و همواره در منزل شخصی خودم امورات را می گذراندم که امیدوارم هر چه زودتر حل و فصل شود.

سجاد می تواند به اروپا برود

در خط حمله استقلال رقیبی به نام سجاد شهباززاده دارم که مطئنم با این پتانسیل و توانایی می تواند به زودی راهی یکی از تیم های مطرح اروپایی شود. در طول این چند هفته خیلی خوب همدیگر را شناختیم و فکر می کنم بتوانیم زوج مناسبی در خط حمله استقلال باشیم. سجاد علاوه بر فوتبالیست خوب یک انسان دوست داشتنی هم هست که در این مدت هر کاری از دستش برآمده انجام داده تا من با جو تیم بهتر هماهنگ شوم.