به گزارش افکارخبر، محمد دایی در خصوص آخرین وضعیت تیم صبای قم اظهار داشت: در تعطیلات سعی کردیم توان بدنی تیم‌مان را بالا برده و ضعف‌ها تاکتیکی‌مان را برطرف کنیم. در حال حاضر شرایط تیم‌ خیلی خوب است و امیدواریم روز جمعه با ارائه یک بازی قابل قبول مقابل پرسپولیس به نتیجه دلخواه خود برسیم.

مربی صبا در پاسخ به این سوال که تعطیلات لیگ به سود این تیم بود یا به ضرر، تصریح کرد: از یک سو به ضررمان بود به این دلیل که تیم قبل از تعطیلات شرایط خوبی داشت و در نتیجه‌گیری تقریبا به ثبات رسیده بود. از طرفی این تعطیلات باعثشد فرصتی پیدا کنیم تا توان بدنی بازیکنان را بالا‌تر ببریم که به خواسته خود در این زمینه رسیدیم.

دایی گفت: پرسپولیس از تیم‌های خوب و با کیفیت لیگ است که قطعا به زودی در جمع مدعیان قرار خواهد گرفت. امیدواریم روز جمعه تماشاگران زیادی به ورزشگاه آزادی بیایند و شاهد یک بازی زیبا باشند و تیمی که شایسته است برنده شود.

مربی صبای قم با ابراز تاسف از درگذشت هادی نوروزی خاطرنشان کرد: واقعا اتفاق تلخ و تکان دهنده‌ای بود. من با هادی رفاقت داشتم و لحظات خوبی را با او در پرسپولیس گذرانده‌ام.

وی در واکنش به این موضوع که پرسپولیس در شرایط خوبی به مصاف صبا نمی‌آید، گفت: به هر حال اتفاقی است که رخ داده و همه باید امیدوار باشیم روح هادی شاد باشد. شاید بتوان گفت بازیکنان پرسپولیس بابت از دست دادن همبازی خود هنوز خیلی ناراحتند ولی این موضوع را هم باید در نظر گرفت که پرسپولیسی‌ها با این اتفاق انگیزه‌شان برای شاد کردن روح کاپیتان فقید‌شان زیاد شده است. آنچه مشخص است پرسپولیس نمی‌خواهد ۳ امتیاز خانگی این بازی را از دست بدهد و ما هم می‌خواهیم به نتایج خوب‌مان در بازی‌های اخیر ادامه دهیم.

دایی در پاسخ به این سؤال که آیا بعد از گلزنی صبا در بازی مقابل پرسپولیس، خوشحالی خواهند کرد یا نه، گفت: صددرصد خوشحالی میکنیم. مربیای که از گلزنی و برد تیمش خوشحال نشود نشان میدهد که به تیمش تعصب ندارد. ما به تیممان تعصب داریم و طبیعی است که از برد صبا مقابل پرسپولیس خوشحال شویم. نمیتوانیم خوشحالی خود را پنهان کنیم و ظاهرمان را ناراحت نشان دهیم چرا که ظاهر و باطنمان یکی است. مطمئنا پرسپولیس در هر مسابقه دیگری پیروز شود ما خوشحال خواهیم شد و از شکستش هم ناراحت؛ اما این بار شرایط فرق میکند.