خط قرمزروی نام فتح الله زاده برای استقلال

به گزارش افکارخبر، با توجه به اینکه روز گذشته با تایید وزیر ورزش تغییرات در مدیریت استقلال بعد از حدود ۱۷ ماه قطعی شده هنوز مسئولان وزارت ورزش برای جانشینی افشارزاده تصمیم قطعی نگرفتند. در این میان گزینه های زیادی برای جانشینی افشارزاده مطرح شده اند اما به نظر می رسد هرکسی که قرار باشد بعد از او روی صندلی ریاست باشگاه استقلال بنشیند باید از فیلتر خود افشارزاده بگذرد. از طرفی گفته می شود وزیر ورزش مسئولیت این کار را به جهانیان عضو هیات مدیره استقلال سپرده که نقش اول را در انتخاب پرویز مظلومی به عنوان سرمربی در ابتدای فصل داشت.


از گزینه هایی که شانس بیشتری برای نشستن روی صندلی مدیریت باشگاه استقلال دارند می توان به پندار توفیقی عضو سابق هیات مدیره استقلال اشاره کرد که افشارزاده در چند ماه اخیر تلاش زیادی برای بازگشت او به استقلال انجام داد. حتی سرپرست باشگاه استقلال توفیقی را در جلسات خصوصی خود با افراد مختلف نیز شرکت می داد و همواره از مشورت های او استفاده می کرد. از طرفی دیگر علی نظری جویباری که یکی از اشخاص نزدیک به مدیر استقلال به نظر می رسد و با سابقه طولانی که در این باشگاه دارد رابطه خوبی با تمام بازیکنان، پیشکسوتان و استقلالی های قدیم و جدید برقرار کرده و می تواند برای اولین بار به عنوان شخص اول باشگاه استقلال شناخته شود.
از سویی نام منصور قنبرزاده مدیرعامل باشگاه نفت هم عنوان شده که گفته می شود برادر او رابطه نزدیکی به وزیر ورزش دارد و خودش نیز یکی از دوستان نزدیک به جهانیان عضو هیات مدیره استقلال است. با اینکه بعید به نظر میرسد نفتی ها در این برهه حاضر به تغییرات در مدیریت تیم شان باشند اما معادلات طوری رقم خورده که مدیر باشگاه نفت حالا یکی از گزینه های اصلی مدیریت در باشگاه استقلال است.
کامران صاحب پناه که در ابتدای فصل نیز جزو گزینه های مدیرعاملی استقلال محسوب می شد، بازهم نامش مطرح شده اما به نظر نمی رسد بتواند در این شرایط با مسئولان وزارتخانه توافقی برای کار در استقلال کند. شنیده می شود او اختلافاتی در دوران حضور در استقلال با افشارزاده داشته است و همین سد راه مدیرعاملی اش خواهد شد.


از علی فتح الله زاده نیز نام برده شده که نمی توان او را گزینه جدی دانست چون به هیچ عنوان رابطه خوبی با وزیر ورزش، معاونانش و حتی افشارزاده ندارد.