نویدکیا همچنان غایب

به گزارش افکارخبر، تیم فوتبال سپاهان اصفهان که در هفته‌های گذشته و با استفاده از فرصت تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در تلاش برای آماده‌سازی خود بوده، برای بازی هفته هشتم خود محروم یا مصدومی ندارد.

طلایی‌پوشان اصفهان که از ابتدای فصل جدید مشکلات بسیاری در زمینه غیبت بازیکنان داشتند، در بازی روز جمعه مقابل سیاه‌جامگان مشهد، به جز سه غایب قدیمی بدون مصدوم و محروم بازی می‌کند.

وریا غفوری، هافبک ملی‌پوش تیم سپاهان که در حال حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان کشور حضور دارد، روز چهارشنبه به اردوی سپاهانی‌ها اضافه می‌شود.

قرار است این بازیکن پس از بازی همراه با تیم ملی امید مقابل ژاپن، راهی اصفهان شده و همراه با تیم سپاهان به تمرین بپردازد.

رسول خوروش، سرپرست سپاهان با اشاره به شرایط حضور این بازیکن و دیگر بازیکنان تیمش اظهار داشت: قرار است در کنار غفوری، دو بازیکن سپاهان که همراه با تیم ملی امید در اردو حضور دارند، روز پنجشنبه و پیش از دیدار هفته هشتم ما به تمرینات اضافه شوند.

شرایط دیگر بازیکنان غایب سپاهان در بازی‌های گذشته، همچون قبل بوده و هیچ تغییری در وضیت بازیکنان برزیلی سپاهان و همچنین محرم نویدکیا به وجود نیامده است.

محرم نویدکیا که از فوتبال خداحافظی کرده در تمرینات تیم اصفهانی حضور ندارد و لوسیانو پریرا و لئوناردو پادوانی نیز نمی‌توانند در تمرینات تیم اصفهانی به میدان بروند.

دیدار تیمهای سپاهان اصفهان و سیاهجامگان مشهد در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت ۱۵:۴۵ روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار میشود.