سینماها از ۳۰ مهر تعطیل می شوند

به گزارش افکارخبر، غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی در سخنانی گفت: همه ساله با توجه به فرارسیدن ایام محرم سینماهای کشور پیش از فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی تعطیل می شوند و امسال هم درنظر داریم تا سینماهای کشور را از ساعت ۱۷ عصر روز پنجشنبه به احترام برگزاری مراسم های عزاداری امام حسن(ع) تعطیل کنیم.

وی افزود: بر این اساس و به منظور تعطیل کردن سینماها برای حضور و شرکت مردم در مراسم های عزاداری امام حسن(ع) منتظر اعلام نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستیم تا زمان دقیق تعطیل شدن سینماهای کشور ا اطلاع رسانی کنیم.

سخنگوی شورای صنفی ادامه داد: امروز نیز همانند دوشنبه های هر هفته در جلسه شورای امور صنفی آخرین وضعیت فروش فیلم ها در سینماهای کشور بحثو بررسی شد و تصمیم گرفتیم تا فیلم هایی که تقاضاهای آنها در شورای صنفی ثبت شده بعد از پایان ایام عزاداری در سینماها اکران شوند.

فرجی خاطرنشان کرد: به دنبال مصوباتی که در جلسه امروز داشتیم قرار شد تا فیلم های "عاشق ها ایستاده می میرند" در گروه سینمای اریکه ایرانیان، "ارغوان" در گروه سینمایی کوروش، "پدر آن دیگری" در گروه سینمای استقلال، "ماهی سیای کوچولو" در گروه سینمای ماندانا و "چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت" در گروه آزاد اکران شوند.