ژاپنی‌ها‌: این بازی دوستانه نیست!

به گزارشافکارخبر،تیم‌ملی در آزادی قرار نیست جلوی ژاپن فقط حمله کند. برای کروش مهم است که نقاط ضعف و قوت تیم‌ملی را بفهمد و بازیکنانش را باتجربه کند اما نتیجه هم اهمیت زیادی دارد. مثلاً کروش قبل از بازی ایران و کره‌جنوبی در آزادی می‌دانست تیم‌ملی می‌تواند حریف را ببرد، به همین دلیل مدام می‌گفت می‌خواهند از حیثیت ایران دفاع کنند اما بحثبازی با ژاپن فرق دارد. کروش می‌داند ژاپن چغر و بد بدن‌تر از کره‌جنوبی است و شانس بردن آنها در آزادی کمتر. ژاپن با تمام قدرت به تهران آمده و می‌خواهد هر طور شده ایران را در آزادی ببرد. خبرگزاری ژاپنی «اسپورت ناوی» که در تهران به سر می‌برد، می‌نویسد: «ایران در رده‌بندی فیفا بالاتر از ژاپن است. این بازی یک دیدار معمولی و دوستانه نیست.»

برای تیم‌ملی ایران هم دقیقاً این بازی حیثیتی به حساب می‌‌آید. وقتی کروش می‌گوید همه هواداران بیایند و از تیم‌ملی حمایت کنند، به آن معناست که این بازی برایش اهمیت دارد و برد می‌خواهد. تیم‌ملی در بازی با ژاپن دل به دریا نمی‌زند و تاکتیکش مثل گذشته خواهد بود. اینکه توپ و میدان را به حریف بدهد اما از کمترین موقعیت‌ها استفاده کند. طبیعی است که ژاپنی‌ها امروز بر بازی مسلط‌تر باشند. این تیم پر از بازیکن خوب است‌؛ اینقدر خوب که سرمربی‌شان مجبور شد روی نام چند لژیونر معروف شاغل در آلمان و پرتغال و اسپانیا خط قرمز بکشد.

تيمملي احتمالاً تغيير زيادي در تركيبش ندارد. به احتمال فراوان تركيب حقيقي، سيدجلال حسيني، پژمان منتظري، وریا غفوري، احسان حاجصفي، آندو، اميد ابراهيمي، وحيد اميري، اشكان دژاگه، مهدي طارمي و سردار آزمون براي ايران به ميدان ميروند.