اگر به قدرت برسم زیر توافق می‌زنم!

به گزارش افکارخبر، حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه ۱۹ مهر پس از اتمام جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه درباره ملاقات صالحی از وی در بیمارستان صحبت نمی‌کند، گفت: ‌ من قبلاً به آقای ظریف گفته بودم که اگر آمریکا و اسرائیل به ایران حمله کند، مردم شما را دستگیر خواهند کرد.

وی افزود: یکشنبه هم به آقای صالحی گفتم اگر من کاره‌ای بودم، شما را وادار می‌کردم تا قلب رآکتور اراک را که پر از سیمان کرده‌اید خالی کنید و شما را آنجا گذاشته دورتان سیمان می‌ریختم.

حسینیان در پاسخ به این سؤال که از این پس رویکرد مخالفان برجام چه خواهد بود، گفت: ‌ منتظریم که ان‌شاءالله این گل و بلبلی که آقای روحانی وعده آن را داده به وجود آید و مشکلات کشور حل شود؛ تورم از بین برود و از رکود عبور کنیم و کشور مرفهی با این برجام داشته باشیم.

وی ادامه داد: بنده به آقایان ظریف و صالحی گفتم که امیدوارم آنچه من از برجام برداشت و پیش‌بینی می‌کنم در کشور رخ ندهد که اگر رخ دهد واکنش من این خواهد بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا در زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد که کشور به توافق در آلماتی نزدیک شده بود مجلس این تحرکات را نداشت، گفت: ‌ در آن زمان مقرر شد مقداری از اورانیوم غنی‌شده ۳.۵ درصد را بدهیم و در مقابل سوخت ۲۰درصد دریافت کنیم که بسیار به نفع ملت ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: همین کسانی که امروز می‌کوشند برجام به تصویب برسد آن روز با آن توافق مخالفت کردند اگر آن اتفاق رخ می‌داد ما امروز به اینجا نمی‌رسیدیم. مخالفان در شورای عالی امنیت ملی توافق آلماتی را بر هم زدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مجلس برجام را ۱۰۰ بار دیگر هم تصویب کند آن را خلاف قانون دانسته و از آن تبعیت نمیکنم و اگر زمانی به قدرت برسم زیر این توافق میزنم.