رونالدو: کفش طلای پنجم و ششم را هم می‌خواهم

به گزارشافکارخبر،کریستیانو رونالدو امروز(سه‌شنبه) کفش طلای اروپا، جایزه آقای گلی‌اش در فصل ۱۵-۲۰۱۴ فوتبال اروپا را از نشریه مارکای اسپانیا تحویل گرفت و برای چهارمین بار که یک رکورد محسوب می‌شود به این افتخار دست پیدا کرد.

رونالدو که فصل گذشته با ۴۸ گل نه تنها برترین گلزن لالیگا بلکه برترین گلزن در تمامی لیگ‌های باشگاهی فوتبال اروپا بود، پس از دریافت جایزه‌اش گفت: می‌خواهم از تمام کسانی که برای شرکت در این مراسم به این محل آمده‌اند تشکر کنم، از جمله سفیر پرتغال در اسپانیا، مربیانم، رئیس باشگاه، ‌ اعضای باشگاه رئال‌مادرید و هواداران. اکنون در زندگی ورزشی من لحظه‌ای زیبا است. دریافت کفش طلای چهارم یک افتخار و دستاوردی بزرگ است. این جایزه برای من بسیار مهم محسوب می‌شود و بابت آن باید از هم‌تیمی‌هایم و تمام کسانی که برای رسیدن به این افتخار کمک کرده‌اند، تشکر کنم.

وی ادامه داد: اکنون برای من لحظه‌ای خاص است. مطمئناً من به کسب این کفش طلا بسنده نمی‌کنم و کفش‌های طلای پنجم و ششم را هم می‌‌خواهم. دست از تلاش نخواهم کشید و بیشتر از این می‌خواهم. می‌دانم گرفتن کفش‌های طلای بعدی سخت است اما برای رسیدن به آن تلاش می‌‌کنم. این فصل می‌خواهیم لالیگا، در صورت امکان لیگ قهرمانان اروپا و همچنین جام حذفی اسپانیا را فتح کنیم. به امید دیدار شما در همین مراسم در سال آینده.

در همین حال فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئالمادرید هم با تبریک به رونالدو اظهار داشت: چند روز پس از تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ باشگاه رئالمادرید با ۳۲۴ گل، کریستیانو حالا چهارمین کفش طلایش را هم گرفت. او بازیکنی بینظیر است. او با استعدادش، با از خودگذشتگیاش و با اشتیاقی که برای بازی با توپ دارد، اسطورهای بیحرف و حدیث در دنیای فوتبال است. جایگاه او بسیار رفیع است و رکوردهایش همه چیز را درباره او میگویند. رونالدو همه جامها را برده و همه میدانند که او بیشتر از این میخواهد.