برد پرسپولیس حال تیم را جا می آورد

به گزارش افکارخبر،محمد پنجعلی، درباره بازی اول پرسپولیس پس از فوت کاپیتان این تیم اظهار داشت: در این چند روز گذشته چند نوبت در تمرین حضور پیدا کردم و متوجه شدم که حال بچه های تیم خیلی رو به راه نیست. اما از طرفی این انگیزه بین آنها وجود دارد که می دانند بردشان در لیگ می تواند باعثشادی روح هادی شود. فکر می کنم خود این موضوع انگیزه خوبی برای بچه ها باشد.

وی افزود: من همچنان اعتقاد دارم که هادی نمرده است. شاید به لحاظ فیزیکی این اتفاق افتاده و او دیگر بین ما نباشد. اما این در رابطه با افراد بزرگ، آدم های معروف و مشهور و آنهایی که مردم دوست شان دارند اتفاق نمی افتد. همیشه خوب ها بین ما هستند. به همین خاطر من بازی زیبایی را پیش بینی می کنم.
کاپیتان اسبق پرسپولیس تاکید کرد: به اعتقاد من بازی مهمی پیش روی پرسپولیس است. اگر بچه های تیم بتوانند این سه امتیاز را بگیرند به قول خودمان حالشان بعد از این همه مصیبت جا می آید و زمینه آماده می شود تا برای ادامه مسابقات با روحیه و شاداب به مسابقات ادامه دهند.

پنجعلی با اشاره به ضایعه رخ داده در تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: مرگ حق است. به ویژه اینکه کسی از این دنیا برود و این چنین مورد اقبال مردم قرار بگیرد. من وقتی حضور چند ده هزار نفری مردم را در مراسم تشییع و خاکسپاری نوروزی دیدم خوشحال شدم و هوس مردن کردم. هیچ چیز از این قشنگ تر نیست که بعد از مرگ انسان تا این حد از طرف مردم مورد لطف و توجه قرار بگیرد. هرچند که هادی با آرزوهای بزرگ و زیادی از دنیا رفت. ولی مشیت الهی این بوده و من و شما و به ویژه بازیکنان تیم پرسپولیس باید این غم را تحمل کنیم.

این پیشکسوت فوتبال همچنین درباره تیم صبا و تغییراتی که توسط علی دایی در این تیم به وجود آمده، توضیح داد: علی ثابت کرده که مربی خوبی است. همین نفراتی که در پرسپولیس حالا زبانزد خاص و عام شده اند را می بینید. همین جوان هایی که تا یکی، دو سال پیش کسی آنها را نمی شناخت مثل عالیشاه و طارمی حالا در تیم ملی بازی می کنند.

وی اضافه کرد: دید و نگاه علی دایی خیلی متفاوت است و در صبا هم همین حرکت را شروع کرده و مطمئنم در درازمدت جواب می دهد و خواهید دید که تا چه اندازه به فوتبال این تیم کمک کند. با این تفاسیر معتقدم که بازی زیبایی از سوی هر دو تیم در مصاف این جمعه رقم خواهد خورد و اهالی فوتبال یک مسابقه تماشایی را خواهند دید.

پنجعلی درباره حضور هواداران در بازی روز جمعه گفت: اینکه خیلی ها می گویند می خواهیم به خاطر حمایت از پرسپولیس و به یاد هادی نوروزی به ورزشگاه برویم کار خیلی خوب است. امیدوارم بار دیگر شاهد پرشدن ورزشگاه آزادی باشیم تا هم بر جذابیت های بازی افزوده شود و هم یک روز بزرگ دیگر در فوتبال ما رقم بخورد.