لاریجانی: آمریکا با بلوکه کردن داریی‌های همه ایرانی‌ها بازی کودکانه‌اش را ادامه دهد

رئیس مجلس شورای اسلامی اقدام اخیر دولت آمریکا را در صادر نکردن روادید و بلوکه کردن دارایی چند نفر از مسئولان ایرانی ، بی معنا و سبک و نوعی بازی کودکانه در صحنه بین المللی خواند.

به گزارش " افکار " علی لاریجانی در سخنانی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه کشوری که داعیه مدیریت جهانی دارد علاقه‌مند به بازیگوشی و چنین اعمالی سرخوش است و در قلمرو حقوق بین‌الملل، بی‌ضابطه عمل می‌کند.

وی گفت: اگر اسم این اقدامات را مدیریت جهانی می گذارید و بازی با هیچ برای شما ابتهاج آور است، پیشنهاد می کنیم دارایی همه مسئولان ایرانی را بلوکه کنید که شاید تشفی خاطر شود و از آلام و کدورت شکست های پی درپی در منطقه، آرامش موقت و کاذب برای خود دست و پا کنید.

رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: از رهبران سیاسی و مذهبی کشور دوست و همسایه، عراق که با تدبیر توانستند بر پیچیدگی پس از انتخابات مسلط شوند و با وحدت و پیشنهاد نخست وزیر، عرصه سیاسی داخلی را سامان دهند تشکر می کنم.

واحد مرکزی خبر گزارش داد؛ وی با بیان اینکه در شرایط ماه‌های اخیر که برخی جریان‌های بد نیت به عملیات تروریستی وسیع دامن زدند، تصریح کرد: آمریکا به بهانه های مختلف از طرفی قصد دخالت در شؤون داخلی عراق را دارد و از طرف دیگر، میدان را برای فشار از داخل باز گذاشته، در این شرایط تصمیم ائتلاف با گذشت و عقلانیت، این حربه را از دشمنان عراق و امنیت منطقه گرفت.

/ ب.