گلایه ها از پایان زود هنگام بسته‌های اینترنتی تلفن همراه

به گزارشافکارخبر،گاهی در یک چشم به هم زدن اتفاقاتی می افتد که انتظارش را نداریم واین اتفاق می تواند داستان اتمام زود هنگام بسته های اینترنتی وشارژهای مشترکان تلفن همراه باشد، موضوعی که با توجه به اهمیت اینترنت تلفن همراه برای مشترکان و به معنای دیگر تغییر کاربری تلفن های همراه از مکالمه به اینترنت اختلال یا ایجاد مشکل در آن بیشتر نمایان می شود.

مشترکان سه اپراتور تلفن همراه همچنان ناراضی از اتمام زود هنگام بسته های اینترنت خود هستند وبا وجود اینکه میزان استفاده آنها از اینترنت گوشی هایشان همانند میزان مدت مشابه استفاده آنها است اما با هر بار شارژ و خرید بسته مورد نظر خود یا با پیام اتمام بسته اینترنتی شان بدستشان نمی رسد و یا زودتر با پیام اتمام بسته هایشان مواجه می شوند.

موضوع اتمام بسته های اینترنتی در هفته گذشته مطرح شد و به دنبال آن وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات اظهار کرد: پیش از معرفی بسته های اینترنتی تلفن های همراه هزینه استفاده از اینترنت مشترکان از شارژ مشترکان کم می شد و با ورود و معرفی بسته ها، مشترکان با پرداخت هزینه های م توانند بسته مورد نظر خود را(روزانه، هفتگی، ماهانه) فعال کند.

به گفته مسوولان ارتباطی استفاده از بسته های اینترنتی تلفن همراه به نفع مشترکان است و استقبال از اینترنت تلفن همراه بیشتر شده و مشترکان هم سعی می کنند از بسته اینترنتی اپراتور استفاده کنند.

اما حال که مشترکان این بسته های اینترنتی افزایش یافته اتمام زود هنگام بسته های اینترنت گلایه مشترکان اپراتورهای مختلف تلفن همراه شده است.

برخی مشترکان این طور اعلام می کنند که با وجودی که میزان مصرف آنها نسبت به ماه‌های گذشته تغییر محسوسی نداشته اما حجم بسته‌های تخفیفی آنها در زمانی کوتاه‌تر از حد انتظار به پایان رسیده است.

چند وقتی است این موضوع در میان کاربران اینترنت اپراتورهای مختلف وجود دارد و برخی ها آن را کم فروشی اینترنت می نامند اما واعظی وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات در تازه ترین خبرها این گونه می گوید: با شناختی که از این مجموعه دارم گاهی ممکن است شرکت های اینترنتی کوچک تخلفاتی انجام دهند اما تا امروز هیچ تخلفی از اپراتورها ندیده ایم.

وی در عین حال عنوان کرد: اپراتورهای تلفن همراه آنقدر درآمد بالایی دارند که قطعا درآمدزایی به این شیوه برای آنها عدد چندانی محسوب نشده و از دیدگاه این شرکت‌ها اعتبارشان به مراتب مهم‌تر است.

البته معاون وزیر هم از راه اندازی سامانه ای جهت اطلاع از بسته های اینترنتی بر روی سایت سازمان تنظیم مقررات اطلاع داده است اما این مشکلات در حالی است که همچنان مشترکان بسته های اینترنتی تلفن همراه از خرید بسته های ماهیانه و اتمام یک روزه اینترنت خود گلایه دارند وحال با توجه به وجود نارضایتی های زیاد از این موضوع لازم است فکری برای این مشکلات شود.