محرمی: این نظرسنجی نود چه سودی برایم دارد؟

به گزارش افکارخبر، مجتبی محرمی از سوی مخاطبان برنامه ۹۰ به عنوان بهترین چپ پای تاریخ ایران بعد از انقلاب انتخاب شد. انتخابی مقتدرانه. با مجتبی محرمی صحبت های زیر مطرح شده است:

از چه چیزی بهتر از انتخاب شما به عنوان بهترین چپ پای تاریخ بعد از انقلاب شروع کنیم.

بله، خیلی ممنون. از همه مردم تشکر می کنم. خیلی خوشحالم که از سوی مردم انتخاب شدم و این نشان می دهد که مردم آگاه هستند و حافظه تاریخی خود را فراموش نکرده اند. از تمام آنهایی که حمایت کرده اند تشکر می کنم و می گویم که لیاقت من این عنوان نبوده است و از من بهتر قبل از انقلاب بوده اند و هستند. مثل اسکندریان و محراب شاهرخی

وقتی شما به عنوان بهترین انتخاب می شوید نشان می دهد که هنوز هم مردم به یاد شما هستند.

بله و این نظر لطف مردم است. ان شا الله بتوانیم این همه محب را جبران کنم. زمانی که بازی می کردم این خوب بودن وظیفه من بوده است و کار خاصی نمی کردیم ولی از حالا به بعد کارم سخت تر می شود.

خود شما هم در این نظرسنجی شرکت کردید؟

نه من معمولا برنامه ۹۰ را نگاه نمی کنم البته شب گذشته خیلی ها با من تماس گرفتن و من همان دیروز متوجه شدم که انتخاب شدم.

چرا علاقه ای به دیدن برنامه نداری؟

به نظر من باید برای کسانی که در این نظرسنجی شرکت داده می شوند انگیزه ایجاد کرد. در همه جای دنیا این انتخابات صورت می گیرد. من نمی دانم منظورم را چطور برسانم اما می گویم که حداقل به کسی که انتخاب می شود یک شکلات بدهید. این انتخاب از نظر معنوی برای من خیلی ارزشمند است اما از لحاظ دیگر چه فایده ای برای من دارد؟ نباید کاری کنند که طرف را به کار بیشتر و حضور بیشتر در فوتبال ترغیب کنند؟

الان شما محبوب مردم هستید اما ممکن است اگر در راس کار قرار گیرید به دلیل عدم حمایت مناسب منفور شوید. به نظر شما الان اتفاقی که برای محمد خاکپور در تیم امید افتاده خوب است؟

معلوم است که خوب نیست. این رفتارها درست نیست. او آمده تیمی را تشکیل داده که بازیکنانش او را دوست دارند. تیم را قهرمان کرده اما اکنون مدلی رفتار می کنند که انگار نمی خواهند تیم به المپیک صعود کند. من فکر می کنم مردم ما آگاه هستند و اگر هم برای یکی مثل خاکپور این اتفاق می افت می دانند او مقصر نیست.

اگر قرار بود در نظر سنجی شرکت کنید به کدام گزینه رای می دادید؟

من باید بگویم که آقای حاجیلو بزرگ من هستند و در قبال ایشان خودم را در این جایگاه نمی بینم. با ورمزیار، میناوند و شاهردوی هم هم بازی بودم و مخلص آنها هم هستم. همه این نفرات عالی هستند. من کوچک همه اینها هستم.

این روزها حواستان به پرسپولیس هست؟

بله کمابیش در جریان مسائل تیم هستم. هر موقع وقت کنم در تمرینات تیم حضور پیدا می کنم. به نظر من بعد از فوت نوروزی تیم از نظر روحی دچار مشکل شده اما بازیکنان باید خود را جمع کنند و نباید فکر کنند همه چیز تمام شده است. عده ای هم این روزها در حاصل سواستفاده از فرزندان نوروزی هستند که کار خوبی نیست. نباید این اتفاق ها بیفتد.

این روزها برخی پرسپولیسی ها بد جور عصبی می شوند و تیم را بهم می ریزند. شما شده که با افرادی مثل سوشا مکانی صحبت کنید؟

بله. نمیدانم برخی از این بازیکنان چه اتفاقی برایشان افتاده است. من سال گذشته هم با پیام صادقیان خیلی حرف زدم و فکر می کنم حرف های ما رو گوش کرد. امسال هم هر کاری از دستم بر بیاید برای تیم محبوبم انجام می دهم. دیگر چه چیز از این بالاتر که زندگی ام را به خاطر پرسپولیس داده ام.