پیام تسلیت فرمانده‌سپاه به خانواده شهید مدافع حرم

به گزارشافکارخبر، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز با انتشار پیامی شهادت مسلم خیزاب را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پدران، مادران، همسران و دیگر بستگان شهدای عزیز نیز دارای پاداشی بزرگ‌اند؛ این پاداش صبر و استقامت آن‌هاست و پاداش قبول مصیبت در راه خداست.

مقام معظم رهبری

خانواده معظم شهید بزرگوار مسلم خیزاب

با سلام و احترام

درود و سلام خدا و رسولش بر شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز جنگ تحمیلی، سلام خدا بر پدران، مادران، همسران و فرزندان تمامی بازماندگان شهدا و افتخارآفرینان اسلام و ایران عزیز و سپاس خدائی را که به ما توفیق داد تا تهنیت‌گوی بزرگوارانی باشیم که تا در تاروپودی از احساس لطیف، اصالت و معصومیتی به قداست و کرامت خون شهدا را نشانه گرفتند و در ادای تکلیف نسبت به آن کریمان تا اوج افلاک سوار بر پیکره سرخ شهادت شده و در صیانت از شجره طیبه‌ای که نهال آن را حضرت محمد مصطفی(ص) بر بستر قلب‌های همیشه منتظر کاشته بود، حماسه آفریدند.

حماسه‌ای که نظیر آن را در عرصه عاشورای حسینی می‌توان یافت و امروز پرچم پرافتخار کربلا و رایت ایثارگر عاشورائیان بر شانه‌های استوارشان است.

شما به‌حق توانستید در انعکاس و امتداد این فلسفه قیامت دیگری از سوی فرزندان حسین(ع) که در روزگاری نه‌‌چندان دور در کربلای ایران اسلامی رقم خورد، زینب‌گونه درخشیده و شایسته ستایش ظاهر شوید و اثبات کردید همواره پشتیبان ولایت‌فقیه هستید و با گوش جان به فرامین رهبری دل می‌سپارید و برای حفاظت و حراست از انقلاب و دستاوردهای آن با تمام وجود در صحنه حاضر خواهید بود تا انقلاب اسلامی که یادگار امام عظیم‌الشأن(ره) و خون‌بهای هزاران شهید، جانباز و آزاده والامقام است، بتواند همچنان با شتاب و سرافرازی به‌پیش رود و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی را با ناکامی و مذلت مواجه سازد.

این‌جانب توفیق روزافزون شما را در تحقق بخشیدن به منویات حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای از خداوند متعال خواستارم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری