تشکر نماینده آمریکا از فعال فتنه!

به گزارش افکارخبر، «سامانتا پاور» نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد جمعه گذشته با «شیرین عبادی» از اصحاب متواری فتنه دیدار و گفت‌ وگو نمود.

به گزارش منابع خبری، پاور در این دیدار از به اصطلاح تلاش‌های شیرین عبادی در زمینه نقض حقوق بشر(!) در ایران و آن‌چه که تلاش‌های او در رساندن قربانیان نقض حقوق بشر در ایران به جهان نامید، تشکر و تاکید نمود که آمریکا موضوع نقض حقوق بشر را در ایران دنبال کرده و خواهان آزادی زندانیان سیاسی و مذهبی در ایران است.

بر اساس این گزارش، شرین عبادی نیز در این دیدار با چرب زبانی مدعی شد که وضعیت حقوق بشر در ایران کماکان وخیم و بهبودی مشاهده نشده است. وی مدعی سرکوب روزنامه نگاران و فعالان حقوق بشر در ایران شد.


تصویر مخابره شده از دیدار سامانتا پاور و عبادی در سازمان ملل متحد

سامانتا پاور و شیرین عبادی در این دیدار با مداخله آشکار در امور قضایی ایران خواستار رسیدگی به وضعیت برخی زندانیان سیاسی و آمریکایی‌هایی شدند که به جرم جاسوسی یا موارد دیگر در ایران محکوم شده‌اند.

گفتنی است، خانم عبادی از جمله فعالان فتنه ۸۸ بود که سعی وافری را در تماس با رسانه‌های خارجی برای ناامن نشان دادن فضای مملکت نمود و البته در اقدامی بی سرو صدا از کشور گریخت.

عبادی چند سال قبل نیز در رویدادی مشکوک برنده جایزه صلح نوبل شده بود.