پرسپولیس ۱۰ گل می‌زد‌ با‌غیرت می‌شدیم

به گزارش افکارخبر، علی دایی بعد از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی پیش از مسابقه تیمش با فولاد خوزستان که در دفتر باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم برگزار شد، اظهار کرد: بازی هفته هشتم با فولاد خوزستان با توجه به اینکه حریف در انتهای جدول قرار دارد و می‌خواهد از این شرایط خارج شود، یکی از سخت‌ترین و خطرناک‌ترین بازی‌های این فصل ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در این دیدار بدون تردید به فکر پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم، اما برای اینکه حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم، باید دقت زیادی داشته باشیم، ما نباید کاری به جایگاه تیم فولاد خوزستان در جدول رده‌بندی لیگ برتر داشته باشیم زیرا از نظر من فولاد نباید در این مکان جدول قرار داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با تاکید بر اینکه تیمش در این دیدار بدون تردید بازی سختی پیش‌رو دارد، بیان کرد: تیمی که هشت هفته موفق به شکست حریفان خود نشده، بدون تردید برای گرفتن امتیاز به میدان می‌آید، ولی ما هم خوب می‌دانیم که نباید امتیاز از دست بدهیم، بلکه باید شرایط خوبی که در هفته‌های اخیر داریم را با کسب سه امتیاز ادامه دهیم.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان تیمش توانایی برد از فولاد را دارند، خاطرنشان کرد: سعی ما این است که با کسب هر سه امتیاز این دیدار خانگی فاصله خود را با تیم‌هایی که اکنون بالاتر از ما در جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند، کاهش دهیم.

دایی در ادامه به غیبت تعدادی از بازیکنان صبا در دیدار خانگی مقابل فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: تعدادی از بازیکنان شاخص تیم ما در این دیدار به دلیل مصدومیت و محرومیت همراه تیم نیستند و به اجبار باید از نفرات جایگزین برای ترکیب اصلی تیم استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: محمدهاشم بیک‌زاده و میلاد فراهانی به دلیل آسیب‌دیدگی حضور ندارند و ابوالقاسم دهنوی نیز به دلیل اخراج در مسابقه هفته هشتم مقابل پرسپولیس تهران از این بازی محروم است، اما نفرات خوب و آماده‌ای داریم که جایگزین آنها خواهند شد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم یادآور شد: ‌ ما از نظر بازیکن محدودیت داریم، اما سعی خواهیم کرد با همین نفرات بازی با فولاد خوزستان را با ارائه یک بازی خوب و حساب شده و کسب سه امتیاز به پایان ببریم تا با آسودگی خاطر برای دیگر بازی‌های این فصل آماده شویم.

وی افزود: به جز میلاد فراهانی، بیک‌زاده و دهنوی، متاسفانه بازیکن برزیلی تیم ما یعنی ماچادو نیز از ناحیه دست با شکستگی مواجه شده ولی خودش علاقه زیادی دارد که در ترکیب اصلی تیم بازی کند و حتی این هفته تمرین کرده و این رفتار وی نشان می‌دهد که بازیکنی حرفه‌ای است و می‌توان از او به عنوان یک الگوی خوب برای تمام فوتبالیست‌ها یاد کرد، زیرا وقتی می‌داند تیمش بازیکنان غایب زیادی دارد می‌خواهد به صبا کمک کند.

دایی در ادامه از باشگاه صبا خواستار تلاش بیشتر برای افزایش حضور تماشاگران قمی در ورزشگاه شد و افزود: تلاش من به تنهایی برای حضور تماشاگران در ورزشگاه اثری ندارد و بدون تردید باشگاه صبا باید در این زمینه اقداماتی انجام دهد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این نشست به حواشی دیدار هفته قبل تیمش مقابل پرسپولیس تهران نیز اشاره کرد و افزود: من آنچه که حق باشد را عنوان می‌کنم، در مورد موضوعاتی که در صفحه‌های مجازی منتشر می‌شود و اشخاصی که کورکورانه نسبت به تیمی ابراز علاقه می‌کنند حرفی نمی‌زنم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم افزود: تمام تلاش من این بود که هر مکانی باشم با تمام وجودم و با عشق و علاقه برای آن تیم کار کنم، متاسفانه در بازی با پرسپولیس شعار بی‌غیرت را برای من سر دادند در حالی که فکر می‌کنند اگر حریف به ما ۱۰ گل می‌زد آن‌وقت با غیرت می‌شدیم، اما ما با غیرت هستیم که با آن وضعیت بازی خوبی را در مقابل پرسپولیس انجام دادیم.

انتهای پیام/