به گزارشافکارخبر،در ادامه گسترش فعالیتهای گروههای تروریستی تکفیری مورد حمایت ترکیه، قطر و عربستان در لیبی، گروه تروریستی تکفیری داعش عصر روز گذشته دو شهروند لیبیایی را در شهر درنه بطرز بسیار فجیعی اعدام کرد.

بنابر این گزارش، پایگاه اطلاع رسانی داعش - شاخه لیبی، روز گذشته با انتشار تصاویری از اعدام دو شهروند لیبیایی در شهر درنه واقع در شرق این کشور خبر داد. بنابر ادعای داعش اتهام این دو نفر " جاسوسی " برای دولت و ارتش لیبی " عنوان و حکم بر اعدام میدانی آنها صادر شد. نیروهای داعش یکی از این دو قربانی را وادار به حفر گودال کرده و سپس از پشت با سلاح " وینچستر " به سر وی شلیک کرده و او را در همان گودال دفن کردند.

اما این پایان جنایت داعش نبود چرا که قربانی دوم به سرنوشت به مراتب خونبارتر و فجیع تری دچار گردید. نیروهای داعش دومین قربانی خود را به شیوه جدیدی اعدام کردند که تاکنون از آن استفاده نکرده بودند و آن عبارت بود از بستن فرد اعدامی به سپر خودرو و کشیدن وی در خیابانها تا لحظه مرگ!

لازم به ذکر است که گروه داعش شاخه لیبی به مانند سایر تشکیلات داعش بصورت مستقیم از سوی سازمان اطلاعات سه کشور عربستان، قطر، ترکیه و تحت نظارت مستقیم امریکا تسلیح و تجهیز می شود. طی ماههای اخیر بارها کشتی های کشور ترکیه حامل تسلیحات و مهمات و تحهیزات پیشرفته برای تحویل به القاعده و داعش از سوی ارتش لیبی در آبهای این کشور کشف و در دو مورد هدف حمله قرار گرفته است. بسیاری از صاحب نظران معتقدند که افسران ارشد ارتش رژیم دیکتاتوری صدام از سوی سازمانهای جاسوسی این چهار کشور به لیبی، یمن و مصر منتقل شده و اقدام به تاسیس یگانهای نظامی داعش کرده اند.