ویلاهایی در گردنه حیران است که در زعفرانیه تهران نیست
گروه اجتماعی

، عزت اله یوسفیان نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارافکارخبربا اشاره به پیگیریهای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از زمین خواریها و تخلفات در گردنه حیران گفت: از زمانی که ستاد وارد این موضوع شده علاوه بر توقف ساخت و سازها در این منطقه، دستور تخریب برخی ویلاها هم صادر شده که خوشبختانه کاهرهای خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر خوشبختانه دستگاه قضایی وارد این موضوع شده و پیگیرهای خوبی هم صورت گرفته است که امیدواریم دیگر شاهد بروز این تخلفات در منطقه نباشیم.

نماینده ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با تاکید بر اینکه باید با هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد جدی صورت گیرد، گفت: نباید متخلفان احساس امنیت کنند و باید با استفاده از قانون مانع تخلفات شد.

یوسفیان با بیان اینکه تخلفات صورت گرفته در گردنه حیران وحشتناک است، افزود: ما مصوب کردیم که ساخت و سازها در این منطقه صرفا برای ساکنین این مناطق و در چارچوب قانون باشد و هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برای خوش نشینی و ساخت ویلا از سوی افراد غیر بومی متوقف شود.

وی در خصوص نحوه شناسایی افراد بومی از غیر بومی، با اشاره به تبدیل این منطقه گردشگری به ساختمانهای بلند و مرفه گفت: در گردنه حیران ویلا هایی وجود دارد که در زعفرانیه تهران نیست و اینها نشان می دهد که این ویلاها مربوط به مردم بومی نیست بلکه متعلق به افراد خاص است.