به گزارش افکارخبر، بهادر عبدی درباره بازی امروز راه آهن و گسترش فولاد و همچنین دربی روز جمعه سرخابی ها صحبت کرد که در ادامه می خوانید:



* از بازی دیروز شروع کنیم. برای دومین هفته متوالی در کسب پیروزی ناکام ماندید.

- بازی خوبی بود. هر دو تیم موقعیت هایی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند ولی با بی دقتی هیچکدام به ثمر ننشست. بعد از باختی که هفته گذشته حاصل شد باید این بازی را می بردیم اما این اتفاق نیفتاد.



* این باخت باعثشد یک رده در جدول سقوط کنید، نظرت در این رابطه چیست؟

- جدول تا هفته هفدهم یا هجدهم، زیاد اهمیت ندارد و سعی می کنیم خیلی زود با کسب امتیازات مناسب به وضعیت مان سروسامان بدهیم چرا که اگر این اتفاق نیفتد در نیم فصل دوم کارمان برای گرفتن امتیاز مشکل تر می شود. به این تیم خیلی امیدوارم چرا که تیم مان از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد.



* گویا یک درگیری بین ننزیچ دروازه بان شما و مرتضی اسدی رخ داد، در این باره صحبت کنید.

- متاسفانه دروازه بان ما از لحاظ زبان ضعیف است واز طرفی مرتضی اسدی هم به عنوان کاپیتان گسترش فشار زیادی را تحمل می کند و مشکل خاصی نبود. من انتهای بازی از فراز کمالوند هم عذرخواهی کردم.



* می خواهیم کمی درباره دربی صحبت کنیم، با توجه به اینکه سابقه بازی در این رقابت مهم را دارید می خواهم بدانم دلت برای این مسابقه تنگ نشده است؟

- من در چهار، پنج دربی حضور داشتم ولی فقط در یک دربی موفق به انجام بازی شدم. ولی واقعا دلم برای این مسابقه تنگ شده است. عاشق پرسپولیسم و از بچگی من و خانواده ام شیفته این تیم بودم و نمی توانم کتمان کنم. یادم می آید از سن ۱۰،۱۲ سالگی برای دیدن بازی های پرسپولیس به استادیوم می رفتم و این تیم را تشویق می کردم این حرف هایی که می زنم همه به عنوان یک هوادار پرسپولیس است نه به عنوان یک بازیکن لیگ برتری.



* درباره بازی روز جمعه صحبت کن، فکر می کنی کدام تیم شانس بیشتری برای پیروزی دارد؟

- هر دو تیم خط حمله خیلی خوبی دارند. مخصوصا پرسپولیس که با داشتن چهار، پنج مهره با کیفیت در فاز هجومی جزو غنی ترین تیم ها در این قسمت زمین به حساب می آید. علیپور، عالیشاه، طارمی و احمدزاده بازیکنانی هستند که می توانند برای هر تیمی مشکل ساز باشند به همین خاطر مطمئنم که این بازی برد خواهد داشت.



* از نظر تو برگ برنده استقلال و پرسپولیس در بازی روز جمعه چه بازیکنانی هستند؟

- به نظرم خطرناک ترین بازیکن استقلال سجاد شهباززاده است این بازیکن علی رغم اینکه چند هفته است موفق به گلزنی نشده اما خیلی خوب برای دیگر بازیکنان این تیم پاس گل مهیا می کند. در آن سو فکر می کنم طارمی و علیپور خطرناک ترین بازیکنان پرسپولیس هستند که می توانند سرنوشت بازی را عوض کنند.



* و به عنوان سوال آخر این روزها بازار کری خوانی بین سرخابی ها بسیار زیاد است، قصد نداری برای تیم حریف کری بخوانی؟

- اهل کری خواندن نیستم و اصلا حرفه ای نبود که این صحبت ها را هم انجام بدهم اما از ته دل و به خاطر خانواده ام هم که شده دوست دارم پرسپولیس برنده بازی باشد و مطمئنم پرسپولیس گل می زند. پرسپولیسی هستم دیگر چه کنم.