آتش زدن همسر و فرزند به خاطر سوءظن

به گزارشافکارخبر،۲۲ تیر سال ۸۸ ماموران پلیس در جریان وقوع یک آتش سوزی مرگبار در پاکدشت قرار گرفتند که بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار داده و با حضور در محل حادثه به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران مشخص شد که مرد افغان، پس از ریختن بنزین روی همسرش، قصد داشته او را به آتش بکشد اما کل خانه را آتش زده و فرزند ۴ ساله اش نیز به همراه همسرش به قتل رسیده است.

با مشخص شدن این موضوع قاتل خیلی زود دستگیر شد و تحت بازجویی های قضایی و پلیسی قرار گرفت.

وی در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود به ماموران گفت: من به همسرم مشکوک شده بودم و اصلا نمی توانستم این موضوع را تحمل کنم. برای همین تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. روز حادثه روی او بنزین ریختم ولی به خاطر آبگرم کن، کل خانه آتش گرفت و فرزندم هم جان خود را از دست داد. اما باور کنید قصد نداشتم فرزندم را به قتل برسانم.

با اعتراف این مرد، پرونده وی پس از صدور کیفرخواست، برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. این مرد در این شعبه محاکمه شد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. در حالیکه حکم به تایید قضات دیوان عالی کشور نیز رسیده و در حال اجرا بود، خانواده اولیای دم رضایت خود را اعلام کردند.

بنابراین متهم پس از گرفتن رضایت، صبح دیروز از جنبه عمومی جرم در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد و ابراز ندامت و پشیمانی کرد.

در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا رای نهایی در خصوص این پرونده را صادر كنند.