نقشه‌های مظلومی و برانکو برای دربی

به گزارش افکارخبر، روش بازی هر دو تیم استقلال و پرسپولیس و ضعف و قوت هر دو تیم نشان می دهد که هم پرویز مظلومی و هم برانکو ایوانکوویچ در دربی ۸۱ یک چشم به بازی دارند و یک چشم به ضربات ایستگاهی و به ویژه گرفتن پنالتی.

استقلال با برزای و جابر انصاری و شاید خود آرش برهانی و چسباندن یکی از این سه بازیکن به بنگر که روی زمین کند است، می‌خواهد بازی را به سود خود عوض کند و از بنگر و پرسپولیس پنالتی بگیرد. این نقشه به خودی خود در برنامه‌های مظلومی وجود دارد، او این کار را پیش از این با فرهاد مجیدی و شریفات در بازی‌های زیادی انجام می‌داد و اتفاقا این حربه در دربی بیشتر از بازی‌های معمولی هم جواب می‌دهد چون درگیری بازی بالاست و توقف توپ بسیار در نتیجه خطا گرفتن یک حرکت و تاکتیک دقیق محسوب می‌شود.

مظلومی در ضربات ایستگاهی احتمالا خسرو را پشت توپ می فرستد، امید ابراهیمی را پشت هجده قدم منگنه می کند و عمران زاده را به هجده قدم حریف دعوت می کند.

از این تاکتیک قطعا برانکو هم سود می‌برد، او طارمی و شاید علیپور را مسئول گرفتن ضربه استگاهی و البته مسئول پنالتی گرفتن خواهد کرد، هدف او احتمالا عمران زاده است اما با وجود کندی مگویان شاید او را هم هدف توپ های عمقی قرار دهد و به این ترتیب دو زاویه برای پنالتی داشته باشد. او بنگر را درهنگام ضربات ایستگاهی جلو می‌آورد و در هجده قدم نگه می‌دارد و کامیابی نیا به شرط حضور در میدان روی دایره هجده قدم در ضربات کرنر و ایستگاهی می ایستد تا توپ های برگشتی را شوت بزند.

باید در اجرای این تاکتیک های خودجوش و پیش فرض شده در دربی کدام تیم موفق تر خواهد بود؟

هشتاد و یکمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته یازدهم از پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه هشتم آبان ماه به قضاوت محسن ترکی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.