بنگر: رحمتی و حنیف را نمی‌شناسم!

به گزارش افکارخبر، محسن بنگر کاپیتان دوم پرسپولیس روز گذشته در کنفرانس خبری شرکت کرد و گفت: «برای کسب سه امتیاز به مصاف استقلال می‌رویم اما از هواداران می‌خواهیم به ورزشگاه بیایند چون قرار است یک نمایش خوب ارائه دهیم.

وی ادامه داد: با همه توان به میدان می‌رویم و از لحاظ جسمی و روحی در آمادگی خوبی به سر می‌بریم و امیدوارم بازی تماشاگرپسندی ارائه دهیم.» بنگر به جای کری‌خوانی گفت: «ما بیرون از زمین دوست هستیم اما باید به استقلالی‌ها بگویم دربی سخت‌ترین روز زندگی‌شان است چون باید مقابل جوانان ما بازی کنند.

ما بیرون از زمین با استقلالی‌ها دوست هستیم اما داخل زمین کسی را نمی‌شناسیم. برای ما فرقی نمی‌کند حنفیف عمران‌زاده، رحمتی و یا بازیکن دیگری باشد.» این مدافع شمالی اضافه کرد: «استقلالی‌ها هم در فوت هادی نوروزی مانند ما عزادار بودند که از آنها ممنون و متشکر هستیم اما باید بگویم که در دربی به چیزی جز بردن فکر نمی‌کنیم.»

بنگر در نهايت گفت: آرزو ميكنم هميشه برنده باشيم. اين مسابقه هم مثل بازي با ملوان و سياهجامگان است. اول فصل امتيازات زيادي را از دست داديم اما حالا بايد پيروز شويم؛ چه در دربي و چه در ساير مسابقات و حتي باشگاههاي آسيا.