به خاطر پدر پرسپولیسی ام در دربی جانم را می‌دهم

به گزارش افکارخبر، در آستانه دربی با رامین رضاییان تماس گرفتیم.

بالاخره طلسم نبردن در بازی‌های این فصل پرسپولیس مقابل ملوان انزلی شکسته شد.
خدا را شکر توانستیم با اجرای برنامه‌های تاکتیکی کادرفنی عملکرد خوبی را مقابل ملوان به اجرا گذاشته، پیروز شویم و به قول شما طلسم نبردن در بازی‌های خانگی را بشکنیم.

یک ضربه بغل پای خوب هم زدی که سرگئی پاشنکو با واکنشی فوق‌العاده آن را دفع کرد.
اخیراً روی اضافه شدن به خط حمله خیلی تمرین کردم. از محسن بنگر و کمال کامیابی‌نیا هم تشکر می‌کنم که جای خالی مرا پر می‌کنند. البته خودم هم سعی می‌کنم بلافاصله پس از نفوذ برگردم و اجازه ندهم فضای پشت سرم خالی بماند. در آن صحنه هم احساس کردم توپ به آن نقطه می‌رسد و بلافاصله هم ضربه‌ام را با دقت و سرعت لازم زدم ولی قسمت نبود گل شود.

بعد از پایان بازی با سیاه‌جامگان قهر کرده بودی؟
بحثقهر مطرح نبود. من از قبل با هماهنگی آقای برانکو و خوردبین بلیت گرفته بودم تا جداگانه برای مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی خودم را به ساری برسانم.

ولی شنیدیم به خاطر پیراهن پرسپولیس قهر کردی و…
ببینید من اهل دروغ گفتن نیستم. بعد از اتمام مسابقه یک هوادار معلول پرسپولیس از من تقاضای پیراهن کرد و تا آمدم این کار را انجام بدهم، یکی از مسئولان به من گفت رامین پیراهنت را نده!

به همین خاطر ناراحت شدی؟
بله، شدیداً هم ناراحت شدم اما به خاطر آن هوادار معلول که روی ویلچر نشسته بود، واقعاً خجالت کشیدم که باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس پیراهن اضافی برای هوادار خود نداشته باشد. امیدوارم در بازی بعدی ما در مشهد مقابل پدیده آن هوادار معلول را ببینم و پیراهن پرسپولیس را تقدیم او کنم.

بسیار خوب، روز جمعه قرار است اولین دربی‌ات را تجربه کنی. می‌دانیم پدرت هم پرسپولیسی است. آیا او به استادیوم آزادی می‌آید؟
بله، به دلیل استرس بالا حتی به پدرم گفته‌ایم بازی‌های معمولی پرسپولیس را هم در استادیوم نگاه نکند چه رسد به دربی!

قولی هم برای دربی هشتادویکم به پدر پرسپولیسی خودت دادی؟
لطفاً از قول من بنویسید اهل کری خواندن برای استقلالی‌ها نیستم اما به خاطر پدرم در دربی جانم را می‌دهم! راستش را بخواهید یک مصاحبه هم از آقاحنیف خواندم که خیلی حال کردم.

کدام مصاحبه؟!
همان‌ که گفته بود به احترام هادی نوروزی برای پرسپولیسی‌ها کری نمی‌خوانم و عدد ۴ را نشان نمی‌دهم. این حرف نشان داد عمران‌زاده پسر بامعرفتی است.

استقلال پیروزی روحیه‌بخشی برابر سپاهان کسب کرد. این اتفاق کار پرسپولیس را سخت‌تر نمی‌کند؟
سپاهان باشگاه بزرگی است اما به نظر می‌رسد بعد از رفتن حاج‌صفی با مشکلات فراوانی مواجه شده است. احسان ستون سپاهان بود، هرچند استقلال هم واقعاً خوب بازی کرد و جا دارد به مربیان و بازیکنان این تیم تبریک بگویم. این برد پرگل استقلال و پیروزی ما نویدبخش دربی زیبایی است. از همه مردم خواهش می‌کنم روز جمعه استادیوم آزادی را پر کنند. کسی از خرید بلیت این دربی پشیمان نخواهد شد.

قول می‌دهی در دربی پاس گل بدهی؟
(می‌خندد) نه! می‌ترسم پاس بدهم و خراب شود!(با همان لحن ادامه می‌دهد) البته حتماً بنویسید شوخی کردم. جری بنتسون رفیق صمیمی‌ام و مهدی طارمی هم که خودش را تا به حال ثابت کرده است. ان‌شاءا… در این بازی مهاجمان ما با دقت بیشتری به توپ ضربه زده و گل بزنند.

برخی‌ها معتقدند با توجه به دو شکست پی‌درپی استقلال در دربی‌های قبلی، آبی‌ها کار سختی پیش رو داشته باشند. این‌طور نیست؟
نه، بنویسید استقلالی‌ها برای من عزیز و قابل احترام هستند.(به شوخی ادامه می‌دهد) امروز نمی‌توانید از زیر زبان من کری بیرون بکشید!

در پایان، دربی را هم نمی‌خواهی پیش‌بینی کنی؟
همین‌قدر می‌دانم که مساوی نمی‌شود. برنده هم که من باید بگویم پرسپولیس دیگر…(باز هم می‌خندد).

مثل اینکه خیلی خوش‌روحیه هستی؟
تا دلتان بخواهد!