مظلومی مرد دربی‌ها است

به گزارش افکارخبر، عباس کردنوری در خصوص دیدار استقلال مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به طور کلی باید بگویم در حال حاضر تیم پرسپولیس به آمادگی خوبی دست پیدا کرده و استقلال نیز تیمی است که تقریباً از لحاظ آمادگی و روحیه در شرایط مناسبی قرار دارد، از همین رو با توجه به این شرایط شواهد نشان می‌دهد که دربی خوبی را در پیش رو داشته باشیم.

وی افزود: استقلال و پرسپولیس با بازی‌های آخر خود در لیگ نشان دادند که از لحاظ آمادگی به مرحله ایده آلی رسیدند و هر دو تیم با بازی هجومی که به نمایش گذاشتند، نشان دادند زیاد به دفاع کردن متوصل نیستند و به همین علت فکر می‌کنم شانس برد برای هر دو تیم زیاد باشد.

وی افزود: تیم پرسپولیس مربی خوبی دارد که به طور کامل تیم را در دست گرفته و از آن طرف نیز استقلال، تیم جوانی است که با کسب نتایج خوب توانسته در صدر جدول قرار بگیرد و به طور حتم استقلالی‌ها قصد ندارند شرایط موجود را به راحتی از دست بدهند. امیدوارم روز جمعه بازی خوب پر گلی را نظاره‌گر باشیم و در نهایت علاقمندان فوتبال نیز شاهد فوتبال خوبی از دو تیم باشند.

وی در مورد این که مظلومی مهارت خاصی در برد دربی‌ها دارد، افزود: در هر صورت مظلومی تجربه و روحیه بالایی در دربی‌ها دارد و از همین رو، خیالمان از همه چیز راحت است؛ چرا که وی مرد دربی‌ها است. امیدوارم با رهبری که مظلومی برای تیم در نظر خواهد گرفت شرایط خوبی در دربی داشته باشیم و به برد برسیم. از طرفی دیگر باید بگویم مظلومی نقطه مثبت استقلال می‌باشد و از لحاظ تجربه در جایگاه بالایی قرار دارد و به خصوص در این نوع بازی‌ها از روحیه قابل قبولی برخوردار است.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال توضیح داد: به طور حتم برای تماشای بازی دربی به استادیوم خواهم رفت تا از نزدیک نظاره‌گر این دیدار باشم.

وی در خصوص این که آیا در صورت برد دربی پاداشی برای بازیکنان در نظر گرفته خواهد شد یا خیر، توضیح داد: به طور حتم برد در دربی پاداش دارد البته باید بگویم که از ابتدا در باخت و بردهای تیم پاداش و جریمه مالی لحاظ شده است و پاداش برای دربی تصمیم جدیدی نیست بلکه باشگاه با توجه به هماهنگیهای صورت گرفته برای هر برد پاداش خاصی را در نظر گرفته است.