به گزارش افکارخبر، او در مورد پیروزی مقابل سپاهان، دربی روز جمعه و مسائل مختلف دیگر به سؤالات ما پاسخ می‌دهد.

برد روحیه‌بخشی در اصفهان به ‌دست ‌آوردید، درست است؟
همین‌طور است. این بازی خیلی سخت بود ولی ما بازی را خوب شروع کردیم و به گل رسیدیم. بعد از آن بازی را اداره کردیم و در نیمه دوم هم توانستیم روی دو ضدحمله به گل برسیم. واقعاً ۳ امتیاز ارزشمند از اصفهان گرفتیم.

فکر می‌کردید ۳ گل بزنید؟
ما فقط برای برد به اصفهان رفته بودیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم ولی قبل از دربی فقط دنبال برد بودیم. حالا می‌توانیم با روحیه‌ای بالا به مصاف پرسپولیس برویم.

در مورد شعارهایی که هواداران سپاهان علیه حسین فرکی سردادند چه صحبتی داری؟
من با فرکی کار کردم و او را یک مربی خوب و دوست‌داشتنی می‌دانم. فرکی، سپاهان را پارسال قهرمان کرد و نمی‌دانم چرا هواداران این تیم علیه مربی خود شعار دادند. کار آنها واقعاً جالب نبود. حسین آقا در این چند سال خودش را ثابت کرده است.

مثل اینکه سیدمهدی رحمتی هم در روزهای اوج قرار دارد.
او واقعاً فوق‌‌العاده است و در حال حاضر بهترین دروازه‌بان ایران محسوب می‌شود. وقتی مدافعان پشت او بازی می‌کنند واقعاً آرامش می‌گیرند. رحمتی در این بازی چند فرصت ایده‌آل را گرفت.

چرا در این بازی نیمکت‌نشین بودی؟
این تصمیم مظلومی بود و من به آن احترام می‌گذارم. هر فوتبالیستی ناراحت می‌شود و من اوایل بازی ناراحت بودم. البته پرویز خان در این مورد با من صحبت کرد و نظرش این بود که بازی نکنم. الان برای من این موضوع خوشحال‌کننده است که ۳ امتیاز از اصفهان گرفتیم و در واقع یک بازی ۶ امتیازی را بردیم.

فکر می‌کنی پرسپولیس را جمعه شکست بدهید؟
این بازی شرایط خاص خودش را دارد و قابل پیش‌بینی نیست. من تا حالا حضور در این مسابقه را تجربه نکرده‌ام و نمی‌دانم بازی کردن در دربی چه حسی دارد اما باید بگویم که برای این مسابقه خیلی انگیزه دارم. دربی یک بازی خاص است که میلیون‌ها نفر آن ‌را می‌بینند.

برای پرسپولیسی‌ها کری نمی‌خوانی؟
بعد از اتفاقي كه براي هادي نوروزي عزيز رخ داد، همه ما عهد كرديم كه براي پرسپوليس كري نخوانيم. به هر حال آنها شرايط سختي را تجربه ميكنند و غيبت نوروزي واقعاً دردناك است.