حرمت هادی را حفظ کنید

به گزارش افکارخبر، علی پروین در مورد دربی روز جمعه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: امیدوارم هر تیمی شایسته باشد برنده و به نوعی عدالت در بازی روز جمعه رعایت شود اما طبیعی است به عنوان یک پرسپولیسی دوست دارم پرسپولیس برنده باشد.

وی ادامه داد: برانکو و مظلومی هر دو با تجربه هستند و با فضای دربی آشنا. هم پرسپولیس و هم استقلال امسال تیم‌های هجومی هستند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد باید شاهد یک دربی پرگل باشیم.

سرمربی پیشین پرسپولیس در خصوص انتخاب محسن ترکی به عنوان داور دربی ۸۱ خاطرنشان کرد: ترکی جزو داوران با تجربه ایران است که دربی‌ها و بازی‌های سنگین بین‌المللی زیادی را قضاوت کرده است. روز جمعه همه باید به ترکی کمک کنند تا قضاوت خوبی داشته باشد و نباید با یک اشتباه به داور حمله کنیم.

پروین در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد دربی ۸۱ به صورت مصلحتی مساوی شود، گفت: حساسیت و استرس باعثمی‌شود دربی‌ها مساوی شود نه توصیه! اصلاً مگر چنین چیزی وجود دارد؟ کدام مربی به بازیکنش می‌گوید بازی را مساوی کنید؟ اگر این اتفاق رخ بدهد بالاخره روزی لو می‌رود. در تمام این سال‌ها این شایعات بوده اما هیچ‌وقت سندی منتشر نشده است.

وی افزود: دربی روز جمعه اولین دربی بدون هادی است و امیدوارم به خاطر نوروزی هم که شده حداقل در این دربی خبری از توهین و فحاشی نباشد. کری برای دربی است اما حالا که قرمز و آبی برای نوروزی عزاداری کردند بهتر است جمعه به هم توهین نکنند. من از نصیحت کردن خوشم نمیآید اما از هواداران دو تیم میخواهم در دربی فضای مناسبی را ایجاد کنند.