به گزارش افکارخبر، علی انصاریان درباره پیش بینی اش از دربی روز جمعه اظهار داشت: فکر می کنم بازی خوبی انجام شود و دو تیم به دنبال کسب پیروزی هستند. هر دو انگیزه را برای خوب بازی کردن دارند چون هر دو تیم در آخرین بازی خود در لیگ پیروز شدند. مهمترین عامل در بازی روز جمعه ترس از نباختن است و این ابتدا از روی نیمکت منتقل می شود.

وی افزود: مربی نباید بترسد تا بتواند تیمش را مدیریت کند. به نظرم پرسپولیس روحیه بالاتری دارد آن هم به خاطر اینکه پارسال در هر دو بازی رفت و برگشت به پیروزی رسیده است.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس درباره اینکه پیش بینی اش از تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه چقدر خواهد بود اذعان داشت: پیش بینی ام این است که ورزشگاه پر نخواهد شد اما امیدوارم این اتفاق بیفتد.

انصاریان درباره اینکه دوست دارد کدام تیم در دربی پیروز شود بیان داشت: در وهله اول دوست دارم هر دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارند اما ته قلبم دوست دارم پرسپولیس برنده بازی شود.

وی درباره پیش بینی اش از اینکه چه کسی در دربی گلزنی خواهد کرد، عنوان کرد: مهدی طارمی، گلزن دربی خواهد بود.

بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس درباره اینکه بهروز رهبری فرد اعلام کرده انصاریان از حضورش در استقلال پشیمان شده بود، تصریح کرد: من این موضوع را بارها گفته ام و بازهم اعلام می کنم من اشتباه کردم به استقلال رفتم. هرچه بهروز رهبری فرد گفته درست بوده است. او کاپیتان من بوده است و هیچ وقت من روی حرف بزرگ تر از خودم حرف نمی زنم.

انصاریان در پایان گفت: قصد دارم برای تماشای دربی به ورزشگاه بروم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشم.